Valentinov dizajner, Pierpaolo Piccioli podelio je na mrežama #behindthescene slike najnovije kampanje italijanske kuće za kolekciju Pre-Fall 2019, koje su uslikane na stanici metroa.
Među modelima našla se i miljenica dizajnera, Naomi Campbell, dok je kompletnu kampanju fotografisao čuveni fotografski duo Inez Van Lamsweerde i Vinoodh Matadin.
Britanski model je za ovu "subway" kampanju poneo samo smagardni ogrtač koji je nalik disko kugli obasjala mračna stajališta njujorškog metroa.
U rukama Campbell je imala kožnu #vring torbu brenda, a na nogama par potpetica koje su se jedva videle, davajući iluziju da je potpuno bosonoga.
Ideja jeste podsetila sve na Gucci Fall 2015 kampanju u kojoj su modeli čekali metro liniju odeveni u svilene bluze sa mašnom, ali možemo da se složimo da je ova Valentinova ipak za lestvicu više classy, i više fashion.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti