Devet slavnih dama - Naomi Campbell, Lily-Rose Depp, Keira Knightley, Claudia Schiffer, Ali MacGraw, Vanesssa Pararis, Liz Wen, Carole Bouquet, Anna Mouglalis i jedan muškarac - William Chan, čine crno-belo set slika, odnosno portreta koje je uslikala modna fotografkinja Brigitte Lacombe.
Kampanju prati kratak opis: It is all about seconds.
"Odabrali smo sve ove ljude jer svi oni imaju razlićite godine, dolaze iz različitih kultura i imaju različita iskustva. Jedina zajednička nit im je Chanel, svi oni već odavno su deo istorije francuske kuće."
Ovo je inače prva kampanja koju je francuska kuća predstavila nakon smrti Karla Lagerfelda, ali ne i prva aktivacija kuće.
Naime, putujuća izložba Mademoiselle Prive koja trenutno boravi u Šangaju, prvi je projekat Chanela od kada je njegovo kormilo napistio nemački dizajner u februaru ove godine.
Prva Chanel revija ( ako ne računamo onu na kojoj su se modeli ali i ceo tim oprostili od Karla na PFW) koju ćemo gledati bez Karla je zakazana za 3. maj - Cruise 2020, koja će biti prikazana u Parizu.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti