Samo nekoliko dana pre nego što je najavio da će svoju najnoviju kolekciju na predstojećem NewYork Fashion Weeku prezentovati na bruklinskoj lokaciji, Wang je predstavio i kampanju za liniju proleće/leto 2014, prilično drugačiju od svega što smo do sada videli.
U moru kampanja koje su nas ovih dana okupirale svojim super modelima, stylish aksesoarima, neobičnim lokacijama, ova se izdvojila.
Kampanja koju očekujemo uskoro na bilbordima širom sveta, snimljena je u javnom toaletu i već ima epitet genijalne, a iza kompletne priče stoji niko drugi do Steven Klein, majstor savremene, konceptualne modne fotografije.
Prva fotografija koja se pojavila prikazuje model Anne Ewers koja sedi na lavabou toaleta u nekom klubu, pozirajući u kreacijama iz prolećne kolekcije: šortcu s printom i majici sa poznatim nazivom "Parental Advisory Explicit Content".
Kako je Wang izjavio, osnovna želja je bila da se naglasi ta konstantnu borbu između mladalačke naivne prirode i paralelnih eksplicitnosti koje okružuju mlade širom sveta. "Želeo sam da snimim kampanju koja bi malo smanjila granicu između cenzure i humora, “ izjavio je kreator.
Za oko nam nisu promakle ni sjajne cipele u pink i beloj boji sa platformom koje su odlično dopunile Wangovu minimalističnu kolekciju s primesama devedesetih.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti