Ako bilo koji dizajner svesno i sa ciljem obožava da reklamira svoje proizvode upakovane u seksepil, to je onda Tom Ford.
Američki dizajner je poznat po stalnom pomeranju granica i promovisanju seksepila, pa nas ne čudi što je najnovija kampanja za parfem Neroli Portofino još jednom dokazala da seks sve prodaje (ili barem privlači pažnju).
U fokusu kampanje su modeli Josephine Skriver i Jamie Jewitt koji su pozirali goli na plaži u Palm Springu, a kampanju potpisuje Jeff Burton.
“Beauty proizvodi su jedna od mojih velikih strasti jer su izvanredan katalizator. Na njima sam mnogo radio, silno sam se posvetio tome da napravim raznoliku paletu senki i lakova za nokte, koji dopunjuju proizvode za negu i lepotu. Vrlo sam sretan prijemom na koji je moja linija naišla”, izjavio je Ford.
Ako vam je apstrakt slika mala da biste se "nadgledali", do not worry. Evo i velike:
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti