Jeste da smo još prilično udaljeni od proleća ali nije na odmet da vidimo unapred šta su nam to dizajneri priredili za novu sezonu.
I to dizajneri koji su na MFW prošle godine pokazali svoje prolećne kolekcije u kojima se kriju ključni trendovi za s/s 2019.
Na Milanskoj nedelji mode prošle godine, MAX MARA definitvno ostaje verna onome u čemu je najbolja i po čemu je najprepoznatljiva, a tu su svakako mantili, kaputi i drugi komadi koji se idealno uklapaju u prolećne kombinacije.
Krojevi koji su pomalo oversized i prisutni su pre svega u nude tonovima, ali i u intenzivnijim kao što je npr. žuta.
Italijanski dizajner Alessandro dell’Acqua sa svojim brendom N°21 oscilira između onoga što je couture i klasičnog prêt-à-portera.
Tako možemo videti raskošne haljine, sa glamuroznim detaljima kao što je perje, dok sa druge strane primećujemo tehničke materijale, sportsku eleganciju i casual kreacije.
BLUMARINE prati veliki trend spajanja sportske i elegantne odeće.
Helanke, crop top i drugi sportski komadi kombinovani su sa elegantnim, nežnim i ženstvenim letnjim haljinama. Dve nespojive realnosti zajedno prave odličan balans između istorijskog nasleđa brenda i aktuelnih trendova.
Dizajner koji svake sezone kroz niz glumačkih performansa na nesvakidašnji način spaja umetnost i modu svakako je ANTONIO MARRAS.
Kolekcija za proleće 2019. inspirisana je princezom Romanework, kćerkom Hajlija Selasija. Kombinacije printova, perja i drugih detalja čine kolekciju nesvakidašnjom, a stajling ekstravagantnom što je svakako prepoznatljiv pečat Antonija Marasa.
Massimo Giorgetti je takođe bio inspirisan devedesetim godinama i u MSGM kolekciji proleće-leto 2019 dominiraju intenzivne boje, providni komadi, cvetni printovi i denim. Iz sezone u sezonu njegov napredak i kretivanost dolaze do sve većeg izražaja.
Paul Surridge, novi kreativni direktor brenda ROBERTO CAVALLI definitivno vraća ovaj čuveni modni brend na velika vrata.
Kolekcija koja je predstavljena u Septembru savršeno prati aktuelne trendove i ne zaboravlja nikako tradiciju i nasleđe onogoa što ovaj brend jeste. Animal print i snake print koji su trendovi prethodnih sezona, a istorijski karakterizuju ovaj brend odlično se uklapaju i prave sjajan balans.
Ženstvena, nežna i elegantna: ovakva je kolekcija koju dizajner ERMANNO SCERVINO predstavlja za sledeću sezonu. Ostaje dosledan tome da kreira za ženu koja želi da se oseti glamuroznom i poželjnom, ali vešto eksperimentiše sa onim što je moda u ovom trenutku.
Kada bi svet prestao da postoji, preživeli bi samo oni koji nose GCDS. To je donekle poruka Giuliana Calze, kreativnog direktora brenda.
Military zelena boja, tehnički materijali, kupaći kostimi u streetwear stilu, logo natpisi u različitim verzijama definitivno su komadi koji neće biti “uništeni“ i koji će preživeti do sledeće sezone, a to poručuje i sam brend (GCDS - God Can’t Destroy Streetwear).
Boje i printovi: to je EMILIO PUCCI.
Kodovi ovog brenda koje je postavio njegov osnivač pre nekoliko decenija i dalje su dominantni i potvrđuju da brend savršeno opstaje i bez kreativnog direktora. Lagani i lepršavi asimetrični komadi: foulard košulje, pantalone i suknje sa volanima sugerišu živahno leto bez briga.
Tekst: Petar Spasojević
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti