Poruka iz Montecita je jasna: ako je verovati poslednjem potezu Gwyneth Paltrow na društvenim mrežama, nikakvog sukoba između nje i Meghan Markle zapravo nema.
U utorak, Paltrow je na svom Instagram profilu podelila Story u kojem odgovara na pitanje fana o navodnim tenzijama između njih dve. U poruci je pisalo: „Razumeš li uopšte ovu priču o sukobu s Meghan Markle koju društvene mreže šire?“
Na to je Paltrow duhovito odgovorila: „Iskreno, uopšte ne razumem o čemu se ovde radi.“ Zatim se okrenula osobi van kadra i upitala je: „Da li ti razumeš?“ Kamera se tada pomerila, otkrivši da pored Paltrow sedi upravo Meghan Markle. Vojvotkinja je slegnula ramenima, uzela zalogaj hrane i prasnula u smeh zajedno s Gwyneth, time odlučno stavljajući tačku na sve glasine.
Odakle su potekle glasine?
Odnosi između njih dve dovedeni su u pitanje nakon izlaska Meghanine najnovije emisije With Love, Meghan, koju su mnogi fanovi protumačili kao početak njenog novog brenda u stilu Goopa.
U intervjuu za Vanity Fair, Paltrow je na glasine odgovorila diplomatski: „Ne poznajem Meghan i Harryja. Mislim, upoznala sam Meghan, koja deluje jako simpatično, ali ne mogu reći da je poznajem. Možda ču pokušati da se probijem kroz njihovo obezbeđenje i donesem im pitu.“
Gwyneth Paltrow se osvrnula i na mudrost svoje majke, glumice Blythe Danner: „Druga žena nikada nije tvoja konkurencija. Ono što je pravo za tebe, pronaći će te.“
Dva lifestyle brenda – dva puta
Gwyneth je svoj lifestyle brend Goop lansirala 2008. godine, a deceniju kasnije, prema podacima New York Timesa, vrednost kompanije dostigla je 250 miliona dolara.
Meghan Markle je u martu 2024. najavila pokretanje svog brenda American Riviera Orchard putem Instagrama i sajta, ali je nakon problema sa autorskim pravima, u februaru 2025. objavila da je isti promenio ime u As Ever.