@frank_bod 636.000 pratilaca
„Hmmm, hoćemo kod tebe? Hej, bejb, hajde da se skinemo i isprljamo...“ Da, radi se o rečenicama zbog kojih bismo nasrtljivom muškarcu u sekundi sasuli piće u lice, ali one stižu od slatkog Franka, paketića prirodnog pilinga sa kafom. Njegovo je zavođenje osvežavajuće, čak i šarmantno, a zahvaljujući hrabrom marketinškom nastupu, lako je pronašao mesto na policama kupatila širom sveta. Ako zagrebete dublje, iza koncepta misterioznog čoveka kriju se tri devojke sa sjajnom biznis idejom.
Naziv Frank upućuje kako se radi o jednostavnom, iskrenom proizvodu (eng. frank). Budući da se radi o pilingu čiji sastav većinom čini kafa, uz još nekoliko sastojaka, pitanje je zašto je ceo svet poludeo za ovim proizvodom? Osim što targetira problem kao što su celulit, strije, psorijaza, Frank rado i često komunicira sa svojim korisnicima preko nekoliko digitalnih platformi. Čim kliknete na checkout na e-mailu sačekaće vas poruka da je krenuo i kako vam je bolje da počnete da skidate odeću, veoma, veoma, polako... Frank je tip kome ćete se rado prepustiti.
@glossier 76.700 pratilaca
Svedoci smo da su najbolji blogovi tokom godina prerasli u prave platforme, pretvorili su se u online prodavnice, ponudili liniju jednostavnih proizvoda, ili dobili tvrde korice... Ipak, još je novina da jedan blog lansira kompletan beauty brend i pri tom to učini vrlo uspešno! Emily Weiss započela je blog Into the Gloss u svom stanu sa laptopa i ubrzo je postala tako uspešna da je napustila dotadašnji posao i posvetila se blogovanju. Sa svojim timom isprobala je na stotine proizvoda pre nego što se i sama upustila u misiju proizvodnje. Njena kozmetika Glossier stvorena je sa idejom da ponudi liniju proizvoda koji su vam neophodni u toku jednog dana. Fokus je na koži i to pre svega lica, a već dobro dizajnirana pakovanja stižu u kompletu sa slatkim stikerima uz koje korisnici mogu personalizovati svoju kozmetiku. Emily je iskoristila svoje veze u svetu blogova pa su je podržale drugarice kao što su Leandra Medine i Garance Doré. Pogađate, bilo je potrebno samo nekoliko meseci da se Glossier nađe na listama omiljenih.
@aesopskincare 114.000 pratilaca
Ukoliko ste prisutni na društvenim mrežama, a niste primetili brend Aēsop moramo se zapitati gde gledate?! Ova australijska marka postoji još od 1987. godine, ali zahvaljujući društvenim medijima, tek u poslednjih nekoliko godina doživela je svoj bum. Radi se o liniji proizvoda za lice, telo i kosu vrhunskog kvaliteta. Kompanija je ponosna na činjenicu da dosta ulažu u istraživanje i poboljšanje svojih formulacija, a pored toga veliku pažnju posvetili su brendingu i imidžu. Svoje radnje, osim u Australiji, imaju i u Njujorku, Parizu, Tokiju, Berlinu... A svaku od njih odlikuje besprekorni dizajn – radi se o onoj vrsti prostora iz koga nećete želeti da izađete! Ukoliko nameravate da se zadržite u radnji, rado će vam ponuditi zeleni čaj i upoznati vas sa proizvodima. Slobodno možete i da instagramujete, tako ćete postati deo grupe od 70.000 ljudi koji su već postavili svoju #aesop sliku. Deo uspeha duguju svojim fanovima u Aziji koji, fotografišujući svoje omiljene proizvode, posvećeno prave prava mala umetnička dela.
@salt_store 85.600 pratilaca
Slana voda, sitan pesak i toplota sunca... Pa, ima li nešto bolje od toga? Upravo su ove tri stvari inspiracija za brend Salt, vegansku kozmetiku za negu kože bez parabena. Namenjena je svima onima koji žele da neguju telo koristeći darove majke prirode. Uz organske sastojke ova kozmetika hidrira kožu dajući joj svež sjaj. Salt postoji tek nešto više od godinu dana i trenutno u ponudi imaju samo pet proizvoda (tri vlažna i dva suva pilinga), a na Instagramu imaju više od osamdeset hiljada pratilaca. Koncept je vrlo jednostavan, obećavaju kako će njihovi proizvodi u vama probuditi osećaj da ste na tropskom ostrvu. Potpuno neodoljivo!
Tekst: Jelena Karakaš
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija