Ako ste mislili da je prirodan izgled pre nekoliko decenija bio na ceni i da su istinske femme fatale lepotice bile one iz ere crno belih filmova, te da je to vreme kada se ništa nije moglo sakriti, varate se.

Istina je da tehnologija nije bila napredna, da su sa jakim studijskim osvetljenjem glumice samo imale dodatnih problema, ali estetska hirirgija je početkom 50ih počela lagano da se primenjuje.

Ipak, plastične operacije su bile vrlo invazivne i metod kome se niko nije olako prepuštao, te su devojke željne uspeha na malom ekranu, morale da se dovijaju kako znaju i umeju ne bi li istakle atribute i sakrile neparvilnosti, ali i zadržale mladalčki izgled.

Tako je najpoznatija holivudska plavuša Marilyn Monroe, na samom početku karijere imala vidan problem sa izgledom, baš kao i njena nekoliko godina mlađa koleginica Elizabeth Taylor.

Naime, obe su imale problem sa takozvanim velus maljama na licu to jest sitnim, paperjastim dlačicama svetle boje, koje se ponekad, kao u njihovom slučaju mogu nalaziti na čitavom licu.

Ove sitne dlačice na prvi pogled nisu bile uočljive, ali su to postajale čim bi se upalila jaka studijska svetla. Pored toga Marilyn je imala problem i sa linijom rasta kose koja je bila neujednačena i niska, ovaj problem rešila je isto kao i neželjene dlačice, elektrolizom.

Kosu je skratila, obojila u platinsato plavo i to je za početak bilo dovoljno. Priča se i da su neke haljine bile šivene direktno na njoj, ne bi li joj stajale savršeno pripijeno, a da je efekat krutih bradavica postizala improvizacijom sa dugmićima koji su bili uživeni na vrhovima brushaltera.

Kada se prvi pojavila u Holivudu, Rita Hayworth izgledala je potpuno drugačije, a o tome govori možda najviše njeno pravo ime Margarita Carmen Cansino. Klasična latino lepotica, inače španskog porekla imala je bujnu, savršeno ravnu i kao ugalj crnu kosu, čija linija rasta je bila vrlo nisko na čelu.

Ovaj problem rešen je elektrolizom, a kosu je po savetu režisera posvetlila, ofarbala u riđu boju i uvila je, te je shodno sa izgledom promenila i ime, ne bi li se potpuno uklopila u životnu ulogu Amerikanke britanskog porekla, koja joj je ubrzo donela brojne karijerne uloge.

Prirodan, blago taman ten posvetljivala je ogromnim količinama pudera, a zbog tamnog izrastka kosu je farbala svake nedelje.

Za čuvenu Marlene Dietrich, farbanje i umeci u kosi bili su potpuno trivijalna stvar. Ne bi li naglasila linije lica i istakla jagodice, izvadila je umnjake i tako stvorila njene karakteristične rupe u obrazima.

Da bi održala mladalački izgled zategnute kože u početku je koristila čvrste šnalice sa umecima kose, koje su joj frizeri strateški pričvršćivali za glavu i na taj način povlačili lice.

Kasnije je u pokušaju da se izbori sa borama i opuštenom kožom koristila takođe izuzetno čvrstu lepljivu hirušku traku, koju je lepila uz kosu i vrat, te prekrivala puderom i kosom.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija