U proleće ove godine Milk Makeup lansiran je u nekoliko beauty trgovina širom Amerike što je bio vrlo hrabar početak za novu kompaniju čiji su osnivači imali vrlo malo iskustva u kozmetičkoj industriji, prenosi modni magazin BOF.

Brend karakteriše nekonvencionalna ponuda proizvoda, uniseks pakovanje i moćne kampanje s kojima je vrlo brzo pridobio svoju klijentelu. U samo šest meseci utrostručili su svoje uloge, proširili su se na još 50 poslovnica navedenog beauty lanca i otvorili su vrata u popularnim Urban Outfitters trgovinama.

Iako ne žele otkriti tačan prihod od prodaje, smeši im se nizanje uspeha i dalje, s obzirom na to da su poznate informacije o međunarodnom širenju brenda počevši s Kanadom.

Ako uzmemo u obzir da iza brenda stoji osnivač Milk Studiosa Mazdack Rassi koji je svoje prve korake u industriji započeo 1996. godine, onda cela stvar ima više smisla.

Milk Studios je kompanija koja se bavi svetom mode, muzike, fotografije i filma i podstiče savremenu kulturu da neguje kreativnost i inovativnost. Upravo je Milk Studios pomogao pokrenuti karijere mnogih dizajnerskih imena kao što su Alexander Wang, Proenza Schouler, Joseph Altuzarra i drugi. 

foto: Instagram / milkmakeup

Odluka o pokretanju beauty brenda došla je sasvim spontano. Rassi je seo sa svojim partnerima i rekao im da moraju stvoriti svoj proizvod. Zajedno sa svojom suprugom Zannom Roberts Rassi, koja je urednica časopisa Marie Claire i svojim partnerima započeo je razvijanje ideje. A glavna ideja bila je njihova publika.

Milk Studios kompaniju sledi više od 1,4 miliona ljudi, od kojih su mnogi mladi, kreativni i potpuno nezainteresovani za praćenje trendova koje diktiraju urednici u časopisima lepote.

"Nakon 20 godina znamo napraviti one male pokrete u modi ili u muzici. Mi smo videli našu zajednicu, osetili smo ju i odlučili smo napraviti nešto za njih". dodao je Rassi. 

Zatim su učinili nešto potpuno neočekivano: bez proizvoda su projekt predstavili upravi Sephore koja je inače njihov studijski klijent i posao je dogovoren na licu mesta. Nisu se hteli spojiti niti s jednom poznatom kozmetičkom kućom jer su hteli zadržati svoj nivo kreativne kontrole. I upravo je nezavisnost bila njihova ključna prednost.

Angažovali su Diannu Ruth koja je ujedno i četvrta osnivačica brenda, prava veteranka u beauty svetu koja je razvijala proizvode za Bliss an Sugar, Benefit i mnoge druge.

"Jedna od prvih stvari koju sam im rekla je ta da ja na dolazim graditi novu liniju, već dolazim kopirati sve ono što se nalazi na tržištu". Za svaki proizvod razvijena je jedinstvena formula, program i ambalaža. Targetirana grupa bili su djevojke i momci koji nemaju puno vremena za uređivanje (upotreba alata nije potrebna niti za jedan proizvod) ili popravljanje šminke u pola dana, ali su im svakako važni sastojci.

Dakle, kozmetika je morala biti lako primenljiva, izrađena od kvalitetnih sastojaka i trebala je dugo trajati kako bi podržala užurbani način života. Pakovanja su prožeta antimikrobnim srebrom tako da u slučaju da padne na pod ostaje zaštićena. 

"Njihovi proizvodi su izgledali kao niti jedan na tržištu" izjavila je Hahn.

"Koncept, izgled i utisak proizvoda vrlo je jedinstven."

Osnivač Rassi naglašava kako su sami sebi najveća konkurencija i dodaje kako problema nema kada dobro slušate ljude. Bilo da se radi o ljudima iz uprave najvećeg trgovačkog centra ili obične devojke iz države Ohaio.

A s takvim pristupom uspeh ne može izostati. 

Izvor: buro247.hr

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/ellesrbija/