Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Petica današnjice: Chanel predstavio novu verziju najpoznatijeg parfema na svetu

Kultnu peticu je kreirao pre 95 godina Ernest Beaux, da bismo danas svi prisustvovali redizajnu klasika za koji je zaslužan Chanelov dizajner Olivier Polge...

  Izvor: Foto: Chanel

Naša beauty urednica Branislava Kostić je imala priliku da na ekskluzivnom Chanel događaju koji je održan u Bratislavi prisustvuje zvaničnom i prvom predstavljanju nove "petice" u ovom delu Evrope.

Na samoj prezentaciji u galeriji Nedbalki, novinare je dočekao šarmantni Olivier Polge, koji je najzaslužniji za novu beauty zvezdu francuske kuće s obzirom na to da se radi o novoj verziji najpoznatijeg parfema na svetu.

Petica je mnogo više od srećnog broja.

Za Chanel, on je olfaktivna baština koja je decenijama inspiracija za kreatore parfema. Svaki od noseva koji je seo u vruću fotelju Chanelovog kreatora parfema, oprobao se u stilskoj vežbi stvaranja svoje interpretacije klasika. Baš kao i slavne ikone koje su, svaka na svoj način, interpretirale legendarni miris, od Marilyn Monroe i Catherine Deneuve, preko Nicole Kidman i Audrey Tautou sve do Lily-Rose Depp.

Ćerka Johnnyja Deppa i Vanesse Paradis predstavlja savremenu devojku No.5 u novom reklamnom filmu u režiji Johana Rencka, istog onog koji potpisuje Madonnin kultni spot Nothing Really Maters.

Otac originalne Petice, Ernest Beaux, svoju prvu reinterpretaciju kreirao je samo tri godine nakon prve, deklarišući je kao Eau de Toilette. Jacques Polge, Olivierov otac koji je radio u Chanelu 37 godina, 1986. kreirao je verziju Eau de Parfum, a 2008. predstavio je No.5 Eau Première. 

Na simboličan datum 5. maja Olivier Polge ove godine predstavio je svoju viziju Petice, No.5 L’Eau, pod sloganom „You know me but you don’t know me“, što bi moglo da se prevede kao „Znaš me, ali me ne poznaješ.“

Slogan je inače potpuno irelevantan za opis nekog parfema, ali u ovom slučaju vrlo je važan jer precizno opisuje tok misli dok ga prvi put udišete: i miriše i ne miriše isto kao Petica.

Chanel je za promo lice ovog redizajniranog mirisa izabrao Lily Rose Depp, devojku koja utelotveruje sve ono što novi Chanel 5 predstavlja - svežinu, eleganciju i posebno pedigre, jer Chanel ni u novom izdanju ne ignoriše svoje nasleđe, samo ga modernizuje i približava novim generacijama.

Iz Chanela su više puta naglasili kako je Lily Rose idealan primer Chanel millennialsa te kako se nadaju da će nove generacije dobro reagovati na lik i delo ove mlade dame.

U razgovoru sa novinatima, Polge je naglasio kako je svežina ključna za novu "Peticu" te da kada bočicu prinesete preplavi vas jedan svež miris citrusnih aldehida koji čine gornju notu parfema. Srednje note karakteriše zeleni jasmin, ruža i ylang-ylan, dok se u donjim pojavljuju vetiver i cedar.

Ono što je Polge pokušao i na kraju maestralno napravio jeste dekonstrukcija "Petice", zadržavajući određene, prepoznatljive elemente koji vas mogu podsetiti na "stari", kultni Chanel 5, a istovremeno vas odneti u neku novu dimenziju sa svežinom koja dominira novom verzijom parfema.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/ellesrbija/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity