Pozlaćene usne, istaknute trepavice, sjaj na očima - na Valentino revijama podjednako smo zapažali šminku i odeću. Iako je ovoj modnoj kući lepota zapisana u DNK još od osnivanja, 51 godinu kasnije, i to baš ovog leta, Valentino će lansirati kolekciju šminke od čak 194 proizvoda.
Kreativni direktor Pierpaolo Piccioli istakao je da ovo nije samo simbolično produženje modne etikete, već suštinska vrednost ovog brenda: ''Mnogo sam razmišljao o ideji uvođenja linije šminke'', objašnjava on, „couture se odnosi na izvrsnost izrade, ali takođe ocenjuje vrlo lični pristup, pa smo, kada je trebalo odlučiti o glavnim vrednostima ove linije, shvatili da moraju da se podudaraju sa svim onim za šta se zalažem i za šta se zalažemo kao brend: proslava samoizražavanja''.
Kolekcija je smeštena u živopisne crvene ambalaže Valentino sa svojim V logotipom, a svojom bogatom ponudom proizvoda slavi lepotu različitosti i autentičnosti. Tu je paleta Go-Clutch koja je zapravo prvi put predstavljena na modnoj pisti proleće/leto 2017. godine, a u kojoj se nalazi Mini Rosso karmin i puder za lice; zatim čarobni tečni luminizator V-Lighter; ruž za usne Rosso Valentino u nijansi 22A, u jarkocrvenoj nijansi, kao omaž Maison Valentino radnji u Rimu; te Dreamdust High Impact Glitter - jer, naravno, Valentino linija za šminkanje mora da poseduje sjaj.
Pored maskara i olovaka za obrve, asortiman sadrži 40 nijansi podloga i 50 nijansi ruževa, kako bi svaku pronašao onu savršenu za sebe. Proizvodi su dizajnirani tako da se koriste na više načina (na primer, Eie2Cheek nije ni senka ni rumenilo, već šta god želite), teksture su tečne i mogu se dograđivati, a sve ambalaže mogu kasnije ponovo da se pune.
''Želeo sam da svi imaju mogućnost da se igraju sa našim proizvodima, ne samo da odgovaraju njihovoj koži, već i njihovim osećanjima'', kaže Piccioli, a njegove reči potvrđuju zaštitna lica kampanje koja su različitog pola, rase, građe... ''Ne predlažem praćenje beauty trendova - ova linija pozdravlja prirodnu lepotu i stvorena je za one koji žele da prihvate njenu - i svoju - jedinstvenost''.
Šta bismo više mogli da poželimo?
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti