Linija preparata za kosu Beauty & Pin-Ups nije puno razmišljala kada je birala lice svoje nove kampanje, opredelivši se za 32-godišnju Katie Meade. Njen lepršav i svež izgled već krasi teasere za kampanju koja prati nov proizvod kuće Fearless Hair Rescue Treatment.
Ono što je ipak daleko bitnije za modeling svet je činjenica da je ovo prvi put kako je neka manekenka s Daunovim sindromom lice neke beauty kampanje.
"The Beauty & Pin-Ups brend slavi osnaživanje žena ali i kako je to bilo biti jedna pun-up devojka 1935.godine. Dok smo lansirali proizvod na umu nam je bila žena koja predstavlja budućnost te tradicinalne pin-up devojke, te je samo ime proizvoda bilo i više nego logično. Ona mora da bude Fearless! Uostalom, Katie je neustrašiva," izjavio je izvršni direktor brenda za PeopleStyle.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti