Izgled legendarne lepotice - koju je Michelle Williams oživela u novom filmu My Week With Marilyn - inspiracija je limitirane kolekcije koja će sadržati 30 različitih komada šminke po ceni u rasponu od 15 do 27 dolara.
Među komadima se nalazi nekoliko različitih nijajnsi senki, karmina, lakova za nokte i eyelinera, a asortiman će se u prodaji naći od oktobra.
MAC je inače dobro poznat po saradnji sa Nicki Minaj, Ricky Martinom i Lady Gagom.
Najpopularnija reperka na svetu reklamirala je MAC Viva Glam karmin koji u reklamnoj kampanji ima za cilj da podigne svest o prevenciji AIDSa.
"Kada su me izabrali da budem sledeće lice Viva Glam karmina, želela sam da zagrlim sve iz MAC kozmetike što su mi dali šansu. Oduvek sam želela da budem Viva Glam lice", otkrila je Nicki svoje uzbuđenje - "Ono što je najbitnije jeste da svaki cent od prodatih proizvoda ide u MAC Aids fond."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti