Godina je 1967, a Audrey Hepburn u filmu Two for the Road nosi jednu od najslavnijih kreacija Maison Rabanne – mini haljinu od metalnih ploča povezanih lancima, poznatu kao "Unwearable Dress". Samo godinu dana kasnije, Rabanne dodatno učvršćuje svoj status pionira futurističkog stila, dizajnirajući kostime za kultni film Barbarella, sa Jane Fondom u naslovnoj ulozi. Pomalo ironično je da su, od kada je španski dizajner, nastanjen u Parizu, prvi put kreirao svoje kultne „nenosive“ haljine od lanaca, žene od stila masovno počele da ih žele u svojim garderoberima. Prva je među njima, ko drugi nego Brigitte Bardot, koja je fantastično iznela mini haljinu inspirisanu oklopom, napravljenu isključivo od metalnih kvadrata, u spotu za svoj hit „Contact!“.
A šta je zajedničko svim Rabanne muzama kroz istoriju? Od Françoise Hardy do Audrey Hepburn, a u novije vreme i Elle Fanning, ove nezaboravne ikone savršeno su utelotvorile duh modne kuće Rabanne – njenu revolucionarnu energiju i kreativnu misiju. Zbog toga nas nije iznenadilo što je za svoju najsmeliju ambasadorsku ulogu do sada, kuća odabrala globalnu megazvezdu i multitalentovanu Gigi Hadid kao novo zaštitno lice parfema Million Gold For Her – novog mirisa za žene u vizionarskom univerzumu parfema ove kuće.
„Ko je ta žena?“Upravo to je misao vodilja iza najnovijeg mirisnog remek-dela Rabanne kuće, parfema Million Gold For Her. Poput Rabanne XL Link ogrlice, čije se karike povezuju u odvažan komad nakita, tako se i ovaj miris stapa u priču smele ženstvenosti. Svetlucava ruža, neodoljivo belo cveće i dodir slanog mineralnog mošusa – svaki akord ovog parfema zvuči poput simfonije stvorene da vas izdvoji iz mase, a deo globalne kampanje jeste i naša pop zvezda Sara Jovanović.
Sara Jovanović o kampanji za Million Gold For Her:
„ Vrlo je inspirativno raditi kampanju za tako progresivan brend kao što je Rabanne. Naročito zato što se za Rabanne uvek vezuje sjajna muzika, a za Million Gold For Her je odabrana možda i najmoćnija muzička poruka do sad. Kao i sam parfem, glasno slavi smelost, modernu ženstvenost, slobodu da budemo to što zaista jesmo i da se osećamo sjajno zbog toga.“
„To je kao kada uđete u prostoriju noseći tu prelepu, kultnu metalnu haljinu Rabanne kuće,“ kaže Alienor Massenet, jedna od četiri parfimerke zadužene za pretvaranje sada već prepoznatljivog simbola brenda u novi miris – Million Gold For Her. „Svi primete i kažu: ‘Vau, šta to ta žena nosi?’“
Rabanne je uvek odbacivao norme kako bi stvorio novu i hrabru viziju budućnosti. 2024. godine to nasleđe se aktivira kao nikada ranije. Danas Rabanne oslobađa buntovnički duh svog nasleđa, novim mirisom kreiranim da podstakne sledeću generaciju buntovnika. Dobrodošli u novi univerzum mirisa Million Gold For Her: najuzbudljiviji i najsenzualniji ženski miris brenda Rabanne do sad. Označavajući ključni trenutak u pedesetosmogodišnjoj istoriji modne kuće Rabanne, Million Gold For Her je prvenac novog, vizionarskog mirisnog univerzuma, dizajniranog da probudi svemoćnu ženstvenost definisanu sjajem blistavog zlata. Počinje muzika; svetla se pale. Nova Rabanne muza, krade svetlo reflektora, obučena u kristalizovano zlato, pucnuvši prstima uz čuveni Rabanne snap. Pratite je u ovom hrabrom novom svetu, gde vlada moćna ženstvenost, a ona je opijena zlatom kao simbolom sopstvenog uspeha. Vreme je za veliki zlatni prasak.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti