Katie Holmes biće prvo celebrity zaštitno lice brenda dvadesetjednogodišnjeg Bobbi Browna.
Upoznali preko zajedničkog prijatelja pre samo osam nedelja. Za vreme popodnevnog čaja Bobbi je rekao Katie da bi ona bila savršeno lice za brend. „Nismo tražili samo poznatu ličnost, nego kul i neverovatnu ženu koja se uklapa u naš brend“, izjavio je on.
Osim što će se pojaviti u reklami i biti inspiracija brenda ona će i sarađivati na kolekciji. Brown će u međuvremenu uraditi make up za reviju Holmes & Yang sledeće nedelje, a na jesen naredne godine Katie će se pojaviti na omotu make up kolekcije Bobbi Browna.
„Drago mi je što je Bobbi našao pronašao rupu u tržištu i rekao: “Stvoriću liniju za stvarne žene da izgledaju lepo a da to urade lako"“, rekla je Holms za WWD.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti