Ovog puta nećemo je gledati kako reklamira maskaru ili najnoviji puder. Umesto toga, istaknuti make-up umetnik Pat McGrath radio je sa glumicom na novoj Glamour Statement Vision kolekciji stilova šminkanja. Upravo zbog njene velike moći transformacije, Gwyneth je izabrana za lice nove kampanje.
„Ovi make-up stilovi inspirisani su njenim životom i različitim ulogama koje igra – model, glumica, majka, pevačica... Kreirao sam ove različite varijante, uzimajući nijansu od svake, kako bi stvorio sedam glamuroznih stilova šminkanja. Max Factor je oživeo moju viziju“, objašnjava McGrath.
U saopštenju se navodi da su ovi stilovi stvoreni kako bi nas inspirisali da probamo nešto novo.
„Gwyneth kreativno inspiriše, pa je bilo uzbudljivo kreirati izglede koji će odgovarati njenom lifestyle-u“, naveo je Mel Arter, šminker kuće Max Factor UK.
Glamour Statement Vision na tržište će biti lansirana od novembra.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti