Za sve dame čije se epidermalne ćelije sporo obnavljaju, francuski kozmetički brend je kreirao liniju proizvoda Perfect Renaissance Cellulaire.
Kampanja će početi tokom meseca, a zaštitno lice biće Julianne Moore.
Upotrebom Age Perfect Renaissance Cellulaire, svakim danom se obnavlja četiri miliona ćelija, tvrde iz kozmetičke kuće.
“Koža je preporođena, sjajna i obnovljena”, rekla je potpredsednica globalnog marketinga za negu kože L'Oreal Paris, Amandine Rassat.
Osim nove kolekcije za negu kože, brend je takođe lansirao i “automatsku” farbu za kosu u obliku pene.
“Ovaj proizvod menja način na koji smo do sada govorili i mislili o farbi za kosu”, rekla je potpresednica globalnog marketinga za farbe za kosu u L'Oréal Paris, Rosa Carrico.
"Vremena se menjaju. Danas, u novoj eri, moramo da rešavamo više poslova odjednom i zato je očajnički čeznemo za proizvodima koji nam olakšavaju život. Jednostavnost je postala novi ultimativni luksuz. Napraviti jednostavno i ugodno iskustvo od farbanja kose postala je opsesija poslednjih deset godina. Sada, farbanje kose postaje brzo i prosto", rekla je Carrico.
"Farba za kosu Mousse Absolue koristi se s lakoćom poput šampona", tvrdi Rosa.
Julianne Moore novo lice L'Oreal Paris
L'Oreal Paris je lansirao novu liniju za negu kože za žene preko 50 godina, koju će reklamirati glumica Julianne Moore.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti