Još od devedesetih, modni magazini, ali i revije, ceo modni svet koji bi trebalo da promoviše i oblikuje standarde lepote potencirao je ultra mršave devojke.
Na ivici anoreksije, takav model idealne lepote je postao jedan od glavnih razloga zbog kojih se svakodnevno napadala i kritikovala modna industrija.
Međutim, trend mršavih manekenki u modnom svetu izgleda polako počinje da biva OUT, nakon sve većeg pritiska javnosti da se te "idealne" proporcije približe što više dimenzijama prosečnih žena.
Usled toga, jedna od najpoznatijih modnih agencija, IMG, koja je predstavljala najpoznatije manekenke kao što su Gisele, Joan Smalls, Kate Upton..., je odlučila da pokrene inicijativu kojom bi pozvala modele da se prijave na kasting bez obzira na godište, rasu, visinu, težinu i obline.
"Želimo da predstavljamo najbolje u našem poslu, bez obzira na godine, rasu i težinu," izjavio je direktor IMG agencije, Ivan Bart.
IMG s ovom inicijativom želi prevashodno da pošalje moćnu poruku svima u modnoj industriji da je pogrešno žene svesti na jednu veličinu.
"Osećam da kupac sve više želi sebe da "vidi", kako u magazinu, tako i na pisti. I da, postoje žene koje su prirodno mršave i mogu da uđu u brojeve 34 i 36. ali gde je tu prosečan kupac koji može da obuče 38, 40 i 42?"
Bart se osvrnuo na neke od malo punijih modela poput Tare Lynn koju IMG uspešno predstavlja i koja se našla na naslovnicama italijanskog Vogue magazina i španskog Elle izdanja, aludirajući na to da modeli koji nemaju tipične dimenzije mogu i rade uspešno.
Nadamo se da će ova odluka velikog IMG-a podstaknuti i druge u modnoj industriji da predefinišu svoje standarde. Agencija je napravila korak, sada je na drugima da krenu ovim putem.