Da li postoji neki produkt koji Gisele nije promovisala? Pa...mislimo da ne, ali takođe znamo da nas nije razočarala ni jedna kampanja sa njom u glavnoj ulozi!
Brazilska lepotica sada sarađuje sa Pantene pokazujući svoje raskošne, sjajne lokne u kampanji za najnoviji šampon.
“Imam utisak da je moja kosa prošla sve što je mogla da prođe..., bila je po nekoliko desetina puta stilizovana za revije, toliko sam je izlagala na suncu, igrajući se s decom ili surfujući i Pantene je stvarno uspeo da mi regeneriše kosu i učini je zdravom, čvrstom i otpornom,“ izjavila je Gisele kao nova ambasadorka brenda.
Gisele nastavlja putem Zooey Deschanel, Liv Tyler i Queen Latifah, koje su pre nje bile zaštitna lica brenda.
Za raziliku od pomenutih dama, prelepa manekenka je brendu donela auru najplaćenije i najpoznatije manekenke na svetu, čiji zaštitni znak upravo jeste njena neverovatna kosa.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti