Francuska renomirna kuća Dior lansirala je anti-age liniju nove generacija kozmetičkim proizvoda Capture Totale Dreamskim a za glavnog ambasadora kolekcije izabrala je 40-godišnju manekenku Evu Herzigovu.
Kampanja koja prati lansiranje kolekcije je snimljena u pariskom stanu u kojem je Eva pozirala u crnoj haljini okupana suncem koje je poslužilo kao refletkor koji je naglasio lepotu i prirodnost ove slavne manekenke.
Najnovija anti-age linija proizvoda prodire u dubinu kože uz pomoć multifunkcionalnog sredstva koji spaja optičke i biološke aktivnosti, a preporučuje se da se koristi samostalno ili nakon kreme za lice.
Video koji najavljuje kampanju možete da pogledate ovde.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti