Kate Upton koju su prevashodno proslavile naslovnice za Sport Illustrated ovoga puta se pojavljuje u znatno drugačijoj priči - u najnovijoj kampanji za slavni makeup brend Bobbi Brown za koji je pre Kate, „pozirala“ Katie Holmes.
“Smatramo da Kate predstavlja sve ono što je naš brend.... ona je sveža, moderna, klasična i kul. Vidi se da uživa u životu, što se odražava na njenom licu dajući joj moćni sjaj u očima,“ izjavio je Maureen Case, predsednik Bobbi Brown brenda i njegov glavni regrut kada su u pitanju lica za kampanje.
Kampanja koja se zove Pretty Powerful je najviše fokusirana na samopouzdanje, koje uopšte ne fali zanosnoj Kate.
Veoma sam uzbuđena što mi je ukazana prilika da budem glavno lice Bobbi Browna. Bobbi je uspela da ostvari svoj najveći san sama, kreirajući brend na bazi činjenice da žene treba da vole i neguju sebe zbog sebe,“ rekla je Uptonova.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti