U kampanji za najnoviji parfem Hugo Boss-a, BOSS Ma Vie, holivudska glumica koja ovih dana savetuje svoju dragu prijateljicu Beyonce kako da svoj brak okonča dostojanstveno, je uspela da se transformiše u pravu poslovnu ženu koja se po Menhetnu vozi u svom privatnom automobilu.
Crno-bela kampanja (kao muzička podloga, instrumental violina i čela) naglasila je još više porcelansku put slavne glumice i njenu platinastu kosu. Najnoviji parfem luksuznog brenda je inspirisan moćnim, ženstvenim i nezavisnim ženama pa su u fokusu upravo ti epiteti: Strong, Feminine i Indipendent.
U video snimku koji traje 20 sekundi, 41-godišnja glumica je stilizovana u crno, chic odelo, ispod kog nosi laganu, krem bluzu, dok moćno korača u crnim stileto salonkama po njujorškim ulicama.
Ovo je treća kampanja poznate glumice za Hugo Boss. Pre ovog parfema, Gwyneth je bila promo lice parfema Boss Nuit i Boss Jour.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti