Velika popularnost u azijskim zemljama, ali i freak momenti kao i autentičan stil, obezbedili su poznatoj pevačici Lady Gagi ugovor sa najvećom japanskom kozmetičkom kućom, Shiseido koja je objavila da će "mama monstruma" biti njihovo glavno lice u dolazećoj 2015. godini!
Ekcentrična pevačica će već u narednim danima osvanuti u novogodišnjoj, prazničnoj kampanji brenda, koju je sama fotografisala i koja će obuhvatiti preko 50 njenih selfija koji će biti objavljeni u japanskim dnevnim listovima (svaki će imati različitu fotografiju muzičke dive).
Čak 46 selfija će biti objavljeno u četvrtak, 1. januara, dok će ostatak biti objavljen u ponedeljak, 5. januara. Za sada, Shiseido ne planira da kampanju proširi na evropsko i američko tržište, pa ni na ostatak Azije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti