TIZIANA TERENZI BREND PARFEMA KRIJE IMPRESIVNU PORODIČNU PRIČU: Pasija prema mirisima koja se prenosi generacijama

Među obožavaocima niche parfema prezime Terenzi izaziva salvu oduševljenja. Paolo i Tiziana, koji kreativno rukovode ovim ekskluzivnim brendom, treća su generacija porodice za koje su mirisi više od fascinacije - način života, sredstvo izražavanja i emocija.

Promo

Dobre stvari su lepe, jer je lepo osećati se dobro - lajtmotiv je ovog brenda koji je po pravilu deo ponude elitnih niche concept parfimerija kao što je Belodore u našem regionu.

Iako je brend Tiziana Terenzi predstavljen 2012. godine, porodična tradicija i dugogodišnja istorija u parfimerstvu sinonim je za njihovo prezime. Parfemski portfolio kuće Terenzi datira iz 1968, kad se rodio kao pomalo ekstravagantna ideja iz radionice porodične voskare smeštene u italijanskom gradiću Cattolica na jadranskoj obali, u kojoj su se decenijama proizvodile sveće. U parfeme su od inspiracije utkali to nešto skoro nedokučivo italijanski: uspomene sa najuzbudljivijih porodičnih putovanja, Danteovu ‘Božanstvenu komediju’, a u poslednje vreme i našu kurentnu kolektivnu custom made opsesiju da stalno nešto sebi posebno biramo i prilagođavamo kroz mini kolekciju parfema koji se mogu mešati i nanositi u slojevima, tako da svako ima sopstveni prepoznatljivi mirisni potpis.

Familija Terenzi poznata je po tome da voli i isključivo radi sa prirodnim sirovim materijalima koje Tiziana i Paolo prikupljaju na brojnim putovanjima širom sveta. U njihovoj mirisnoj biblioteci nalazi se preko 200 retkih i dragocenih nota, kojima “diriguju” mirisne kompozicije.

 Ako ih pitate kako su se prvi put zainteresovali za magiju mirisa, Tiziana i Paolo će vam reći da je njihov deda Guilermo imao ključnu ulogu u tome. “On je bio moj učitelj i večni primer stila. Večno sam fasciniran mirisima prirode sa kojima je mene i moju sestru Tizianu upoznao naš deda Guilermo kad smo imali svega nekoliko godina. Deda mi je poklonio prvi parfem kad je imao svega osam godina. Bila je to kolonjska voda koja je odisala citrusima začinjenim origanom i timijanom, ojačanim u bazi kedrovinom i brezom. Mislim da bi ovakav recept bio voljen i tražen i dan danas," kaže Paolo uz nostalgični osmeh.

Promo 

Inspiraciju za nove parfemske bestselere dobijaju na putovanjima, prema kojima brat i sestra Terenzi dele istovetnu strast. Obilazeći različite delove sveta sakupljaju i nove mirisne sastojke, ali i imaju priliku da saznaju šta je to što njihove mušterije u različitim zemljama vole kada su parfemi u pitanju. Putovanja ih često dovode u naš region - prijateljstvo koje su razvili sa timom Belodore parfimerija jedno im je od dražih koje su stekli kroz karijeru.

Kako izgleda voditi niche brend danas, u ovom Insta vremenu kad se svakog fenomena zasitimo za tri dana i retko cenimo predanost nastajanju nečega čemu je smisao da traje i da se uživa natenane? "Baš kao i svaka umetnost, to podrazumeva obimno odricanje. Često za sebe kažem da sam politički nekorektan "nos" jer u ovim godinama nemam vremena niti strpljenja za ljude u ovom poslu koji se služe prečicama i trikovima. Volim istinu u svemu, te čvrsto verujem da su parfemi umetnost koja kao i svaka druga uvek mora sadržati beskompromisnu poruku. Nije dovoljno samo da pomirišete, saslušajte priču koja se krije iza nastanka parfema, inspiraciju autora, njegovu poruku, njegovo istraživanje. Tek ćete tad potpuno razumeti mirisne note, piramidu i nijanse koje sadrži. Ovo je srž svakog stvaralaštva na svetu i ako ste spremni da razumete, nikad se nećete zasititi toga."

Za kraj smo morali da ih upitamo - koje mirisne note su njima omiljene? Tiziana je "kao iz topa" odgovorila da su joj apsolutni favoriti sivi ćilibar, tuberoza i oudh, dok je Paolo dao poetično objašnjenje. "Pomislim na miris kiše, sveže potkresane trave, morski povetarac ili dubinu šume u blizini našeg imanja."

Promo