Spoj umetnosti i dizajna, zanata i osećaja, tradicije i savremenog. Ovo je samo jedan od načina da se opiše sve što Xerjoff predstavlja u probirljivim krugovima najvećih poznavalaca niche parfema. Ali je, zapravo samo šlagvort za priču o tome kako je gospodin po imenu Sergio Momo uspeo ne samo da Xerjoff precizno pozicionira na vrlo konkurentnom globalnom tržištu već i da parfemima koji nastaju pod tim imenom da nezameljivu auru prestiža digitalnog doba.
Xerjoff podrazumeva da ste nadmašili olfaktornu dimenziju i zakoračili u univerzum gde percepcija i senzacija sreće čisti luksuz.
Svaka priča o Xerjoffu podrazumeva da se ide dalje od olfaktorne dimenzije, ka širem univerzumu gde se perceptivno i osećajno prepliću. Veliku ulogu u tome ima i činjenica da je svaka bočica Xerjoff parfema umetničko delo za sebe. Dragulj namenjen da bude tretiran kao rafinman skriven u njoj.
Bočice su priča za sebe - nastale u limitiranim serijama ručne izrade, upotrebim retkih materijala kao što je kvarc, bronza i zlato, kao i delikatno staklo. Upravo ovakav estetski princip sjajno se uklopio u koncept Belodore parfimerija gde izaziva kontinuirano interesovanje poklonika niche domena.
Osnivač Sergio Momo putovao je svetom od najranijeg detinjstva zahvaljujući međunarodnoj prirodi posla njegovog oca. Nakon završene škole za umetnost i dizajn u Torinu, Sergio se preselio u Veliku Britaniju kako bi ostvario saradnju sa uvaženim londonskim dizajn agencijama. Pa ipak, Italija ga je namamila nazad u svoje okrilje gde je nastavio da istražuje svoju nesumnjivo najveću pasiju - luksuzne parfeme. Tako je nastala kuća Xerjoff, 2004. godine. U ovom poduhvatu veliku ulogu igra i Dominique Salvo, koji je preuzeo poziciju direktora istraživanja i razvoja u Xerjoffu.
Nikad zadovoljan time da pravi jednostavne parfeme, Sergio je krenuo u kreativnu pustolovinu koja spaja priču, izgled, miris i uspomene.
Svaka od parfemskih kolekcija reflektuje visoke standarde kvaliteta i ekskluzivnosti kao i status brenda u svetu vrhunskih parfema. Neumorno istraživanje je u srži brenda - što je najočitije u najnovijoj kolekciji Xerjoff Kemi Blue. Ona se temelji na spoju alhemije i holističkih, ekoloških i etičkih metoda biodinamičke filozofije.
Svaki parfem iz kolekcije Kemi Blue jedinstven je po tome što sadrži jedan ili više sastojaka iz biodinamičkog uzgoja. Kosmičke sile važni su sastojci za zaokruživanje kolekcije Xerjoff Kemi Blue i usklađivanje s astrološkim kalendarom proizvodnje parfema. Datum posebno važan za Kemi Blue kolekciju je 13. mart 2023. jer su tad svi parfemi iz edicije primili energiju plave kosmičke oluje koja sa sobom nosi pročišćujuću energiju - bio je to po Majanskom kalendaru dan za otvorenost. Stare Maje su bile opčinjene ciklusima vremena i vrsni posmatrači neba, koji su za procene koristili sopstveno poznavanje astronomije i matematike. Svaki od Xerjoff parfema iz ove kolekcije nosi njihove principe, verovanja i učenja.
EMPIRYAN je nadahnut starom kozmologijom koja je olfaktorno predstavljena kroz zemljane note kipriolskog ulja i lišća duvana, dok su u srcu tamjan i kedrovina. Delikatna ali zadivljujuća baza vanile i ćilibara savršeno zaokružuje ovaj nebeski miris.
HOLYSM ime pozajmljuje iz holističkog verovanja da su univerzum i živa priroda isprepletani, te da egzistiraju kao celina. Senzualan i prepoznatljiv, u top notama ima žalfiju i timijan koji okrepljuju i energiziju, vodeći ka raskošnim nijansama duvana i kedrovine, dok pačuli, oud i sandalovina uzemeljuju zavodljivu bazu.
ETHER u grčkoj mitologiji podrazumeva svež, čist vazduh koji su u esenciji udisali bogovi. Prvi susret sa Etherom osvežiće vas notama limuna sa Amalfi obale, bergamotom iz regije Kalabrija, pripremajući vas za aromatično srce lavande i žalfije, te u završnici bazu tople sandalovine iz Cejlona, mošusa i tragova vanile i karamele.
ASTARAL je nebeska navigacija koja upućuje onoga što parfem bira u pravcu začaranog otkrivanja. Akord Shamame, anis i ružičasti biber prave najavu za srce od ruže i ljubičice, dok je sofisticiranost podcrtana osnovom patchoulija, ouda i mahovine.