Svi već znamo da su niche parfimerije savremeni lifestyle fenomen - riznica retkih parfemskih etiketa, priča o tradiciji izrade prestižnih mirisa i njihovim trendi izdancima, mesto za inspiraciju novitetima i olfaktorno putovanje u nostalgiju - ali šta bi se desilo kada bi se i o skincare linijama razmišljalo sa istom kustoskom posvećenošću i “prstom na pulsu” globalnih trendova?
Sada imamo odgovor na to - Belodore više nije samo adresa br.1 za najpoželjnije niche luksuzne mirise, nego postaje i ultimativna destinacija za niche negu kože. Isti elegantni pristup, samo sa fokusom na onome što je optimalno u regenerativnom i inovativnom među uticajnim kozmetičkim markama.
Tajming je bio perfektan - vlada globalna pomama za etičkom i efikasnom kozmetikom koja čini da se osećamo onoliko dobro koliko i izgledamo, te dokazuje da istina o lepoti nikad nije jednodimenzionalna: možemo uživati u nezi koja je dobra za nas, ali istovremeno ima fascinantni brand-background i elegantno dizajnirana pakovanja koja takoooo dobro izgledaju na polici u kupatilu.
Clean beauty je novi luksuz, a ove marke dostupne u premijum portforliju za negu kože Belodore ujedinjuju ta dva nekad suprotstavljena principa lepote - britanski Elemis i australijski Grown Alchemist.
Elemis bi mogli za početak da vam dočaramo kao “beauty ekvivalent engleske tradicije čaja u pet”, ali to bi bio samo početak priče. Lajtmotiv Elemisa je “istina u lepoti” - veruju da izgled vaše kože danas reflektuje životne izbore koje ste napravili juče i zato se oslanjaju na kompletan wellness ugođaj. Spajajući dušu aromaterapeuta, duh umetnika i naučničku posvećenost rezultatima slave tridesetogodišnju ekspertizu i prisutnost u 45 zemalja sveta.
Svi njihovi preparati su formulisani u njihovom habu za inovacije u Londonu i proizvedeni u Velikoj Britaniji - ukoliko ne znate od kog biste počeli, dozvolite da preporučimo onaj oko koga trenutno vlada najveća fama na društvenim mrežama (i to sasvim opravdano) - Pro-Collagen Cleansing Balm prosto topi tragove mejkapa, dnevnog zagađenja i ostalih nečistoća čineći da koža lica sija i bude mekana na dodir.
Ako Elemis percipiramo kao “osvežen” pogled na tradiciju, Grown Alchemist je digitalni buntovnik za koga su pravila kozmetičke industrije tu da bi se kršila. U minimalističkim pakovanjima upečatljivo pročišćene grafičke kulture nalaze se podjednako promišljene formulacije koje blagonaklono utiču na način kako telo obnavlja i regeneriše kožu. Holistički pristup prepoznavanju mehanizama kako koža stari, oštroumna je ideja osnivača brenda, braće Kestona i Jeremyja Mujisa, Australijanaca koji su lansirali Grown Alchemist razvijajući "biokompatibilnu lepotu": formule s neuporedivom sinergijom biologije i kozmetičke hemije.
Činjenica da je reč o naučno potkovanom brendu sa hipsterskim šarmom osigurala je Grown Alchemistu kultni status među slavnima i fashion ekipom. Dizajner Alexander Wang za svoje revijske prezentacije, umesto elaborativne šminke, bira “hi-tech” glow Grown Alchemist režima nege, a glumica i wellbeing advokatica Gwyneth Paltrow preporučuje balzam za usne s ukusom lubenice i vanile bogat vitaminima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti