Kao kreativni medij, smatra se da muzički video zauzima prostor između komercijalnog i kratkometražnog filma. Ovih dana, muzički video spotovi imaju dvostruku ulogu: prva se odnosi na povećavanje značajnih pregleda na servisima poput Vimeo kanala i YouTubea, dok je druga nekako možda najviše vezana za kompletan utisak i imidž umetnika, koji bi trebao da bude predstavljen kao seks simbol i osoba neverovatnih umetničkih kvaliteta.
U najgorem slučaju, video snimak može biti vid plasiranja proizvoda (poput balzama za usne) koji se gotovo odmah zaboravi, i u najboljem slučaju, nezaboravan mini film koji poseduje reprezentatvini zvuk praćen fantastičnim scenama koje nikada nećete zaboraviti.
Jer, možda niste zapamtili sve reči refrena pesme Wicked Game, ali savršene kadrove sa sepia efektom u kojima se pojavljuju Chris Isaak i Helena Christensen na plaži sigurni ste memorisali.
Želeći da svoju pesmu predstave u vidu efektnog videa koji ostaje u mislima, muzičari su često u potrazi za dobrom i krativnom video ekipom, koju uobičajeno traže van njihove industrije. A ako postoji jedna industrija koja poseduje jasno izraženu kreativnu crtu, to je zasigurno moda!
Dok je još uvek retkost videtiti fotografa da u svom radu napravi toliko veliku prekretnicu i od snimanja editorijala dođe do velikih projekta holivudskih blokbastera, danas je postalo uobičajno da se oni opredeljuju za produkciju video snimaka, sarađivajući sa poznatim muzičarima..
Razlog za to su možda manje zahtevni projekti, jer je nekada potrebno mnogo godina da prođu sve razvojne faze filma (nekoliko meseci), u odnosu na realtivno brzu izradu samog spota (nekoliko nedelja).
Modni fotografi poput Herba Rittsa, Brucea Webera, Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina, Ellen von Unwerth, Craiga McDean, Fabiena Barona i Nicka Knighta su proširili svoj opus, stvarajući video snimke za neke od najvećih muzičkih imena.
Za novije muzičare, angažovanje zapaženih modnih fotografa za režiranje svojih video spotova nudi dodatni modni pečat - fotografi često otvaraju vrata unosnih kampanja, te nesvesno utiču na promociju i prihvatanje video spota. Ali za sve Beyonce, Gage i Rihanne na ovom svetu, kojima nije potrebna pomoć u toj oblasti, ključ se krije u perfektnim slikama.
Kada Rihanna zauzme pozu u spavaćici i zapeva deo pesme Kiss it Better, kroz objektiv Craig McDeana, ona bukvalno izgleda kao da je izašla pravo iz editorijala. Uz pomoć atmosfere crne i bele boje, mekanog fokusa i perfektnog osvetljenja, McDean predstavlja nju na isti natrpirodni način na koje prikazuje modele u svojim Vogue pričama.
I to je trik: Fotograf će uvek pomoći umetniku da predstavi sebe u najboljem svetlu i da stavi svoje najbolje lice pravo ispred kamere. Bez teških dijaloga ili linearne strukture zapleta koja je uobičajena za video spotove, fotografi se fokusiraju na samu sliku- a ko bolje to može da uradi od njih?
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti