Ovog proleća Ida Prester nam donosi novi hit - ‘’Sad’’. Ovo je još jedna inspiracija ludim vremenom u kojem živimo, jer kako se čini postalo je najteže živeti u sadašnjem trenutku. Ida poziva na povratak u sadašnjost, odbacivanje fokusa sa svega negativnog, jer svaki trenutak je dragocen i poseban.

"Iscrpljeni smo epidemijom kojoj kao da nema kraja, utučeni svakodnevnim lošim vijestima, destruktivnom politikom, zavisti i frustracijom, a život juri dalje. Prolaze nam najbolje godine, a treba se radovati, plesati, ljubiti. Osmijehom protiv zime, bojama protiv crnila." poručuje Ida i dodaje "Ovo je himna za sve one koji ne žele živjeti u konstantnoj paranoji i mraku, za sve koji znaju koliko nam je svaki trenutak dragocen. Jer, kao što pjesma kaže, Ja živim sad i samo sam sada tu!"

Singl "Sad" takođe je kantautorsko delo Ide Prester, za koji je napisala i muziku i stihove, dok je njen dugogodišnji partner iz benda Lollobrigida - Matej Končan (Kleemar) pesmu izvrsno umotao u ritmični setni pop aranžman. Poput tanga, pesma već prvim zvukovima zavodljivo vodi u melodično obojeni svet senzualne Ide Prester. Kako bi svaki muzički detalj bio na pravom mestu zaslužni su Luka i Anja iz pocket palme, koji su uradili miks pesme i sve pedantno skockali kroz mastering.

Ovaj singl ćemo definitvno pamtiti po impresivnom video-spotu kojim dominiraju vrhunski specijalni efekti i idilične pastelne boje, dostojan upravo svetskih muzičkih zvezda. 

Spot je osmislila i režirala Idina višegodišnja saradnica Marcella Zanki, a specijalne efekte uradio je Dario Radusin. Scenografiju potpisuje Marij Janković, montažu Irena Fabri, a za fantastičan kostim zaslužna je Milica Kolarić. Naša poznata šminkerka, Ena Jović i ovog puta je uradila briljantan posao, a Tijana Ilić je jednako dobro izvela Idine neobične frizure. Idin partner u spotu je beogradski arhitekta, Marko Samardžić.

''Spot me podsjeća jako na neki SF film iz 70ih, a Dario Radusin je vrlo dobro podcrtao to stilizovanim 3D kadrovima u postprodukciji. U ovom spotu sam želela staviti naglasak na izraženom kostimskom stilu, koj je postigla genijalna Milica Kolarić uz pomoć make up artistce Ene Jović i frizerke Tijane Ilić i scenografsko - studijskoj atmosferi i čudnim metaforičkim situacijama koje je realizirala scenografkinja Marija Janković. Mislim da je timski rad različitih umjetnika spojio jednu divnu retro apstrakciju čiji je ritam sjajno pospojila montažerka Irena Fabri. Hvala svima na suradnji!'' – kaže Marcella Zanki.