U Srbiji je ovaj dan obeležen događajem na kom su prezentovani neki od najuspešnijih projekata realizovanih kod nas, ali i upoznavanjem naše javnosti sa trendovima i tendencijama u svetu.

Jedan od najboljih predavača na Digital Marketing Institutu, Greg Fry uputio je prisutne u značaj digitalne komunikacije i ujedno najavio otvaranje ovog instituta za region Balkana u oktobru ove godine. Ivan Jelić iz Safer Internet Centra je govorio o zaštiti dece na internetu, dok je Aleksandar Petković pružio uvid o značaju marketinške strategije na društvenim mrežama. Boris Trivanje diskutovao o uspešnosti prelaska sa društvenih na tradicionalne medije, a putem Skajpa uključio se i predsednik Internet asocijacije Irske Keith Bohanna koji je govorio o digitalnoj strategiji na društvenim mrežama.

Social Media Day Serbia organizuje digitalna agencija Razor Communications sa strateškim partnerom Mashable, a uz podrškuSupermarket Concept Store.

Dan društvenih medija (Social Media Day) - 30. jun, je dan kada se okupljaju korisnici društvenih mreža širom sveta i organizuju ili pohađaju druženja na kojima su tema društveni mediji. Obeležavanje dana društvenih medija osmislio je sajt koji se bavi novostima, razvojem i fenomenom društvenih mreža - Mashable.