U Srbiji je ovaj dan obeležen događajem na kom su prezentovani neki od najuspešnijih projekata realizovanih kod nas, ali i upoznavanjem naše javnosti sa trendovima i tendencijama u svetu.
Jedan od najboljih predavača na Digital Marketing Institutu, Greg Fry uputio je prisutne u značaj digitalne komunikacije i ujedno najavio otvaranje ovog instituta za region Balkana u oktobru ove godine. Ivan Jelić iz Safer Internet Centra je govorio o zaštiti dece na internetu, dok je Aleksandar Petković pružio uvid o značaju marketinške strategije na društvenim mrežama. Boris Trivanje diskutovao o uspešnosti prelaska sa društvenih na tradicionalne medije, a putem Skajpa uključio se i predsednik Internet asocijacije Irske Keith Bohanna koji je govorio o digitalnoj strategiji na društvenim mrežama.
Social Media Day Serbia organizuje digitalna agencija Razor Communications sa strateškim partnerom Mashable, a uz podrškuSupermarket Concept Store.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti