Uz već poznati sinonim za Toyotu – hibridni pogon, Toyota C-HR predstavlja predvodnika nove ere i zaokret u pravcu kojim ova kompanija kreće veoma hrabro.

TOYOTA C-HR je ostao veran osnovnim elementima konceptima, koji su ga najavljivali publici u Parizu 2014. i u Frankfurtu 2015. Linije nalik kupeu su svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Toyotinoj ponudi, pa postavlja novi pravac među srednje-velikim krosoverima.

Sa C-HR, Toyota cilja jasan i poseban profil kupaca.

Preovlađujuće vođen emocijama, ti klijenti žele individualnost, kao i da budu prvi koji će probati neko iskustvo ili proizvod. Stil i kvalitet su esencijalni u razmatranju bilo kakve kupovine, jer je automobil produžetak njihove ličnosti.

Inspirisani onim što su naučili kroz brojne razgovore sa dosadašnjim kupcima, glavni dizajner C-HR, Hirojuki Koba (Hiroyuki Koba) je bio istrajan u svom fokusu na sve želje kupaca, pa je postavio visoke standarde za dizajn i kvalitet.

Toyota C-HR ima jedinstven karakter, koji demonstrira fleksibilnost koju TNGA (Toyotina nova globalna arhitektura) pruža konstruktorima u tri ključne oblasti; dizajnu, pogonu i dinamici, omogućujući im da isporuče nov i svež pogled na segment krosovera.


Novi dizajnerski pravac za segment krosovera

Nova Toyota C-HR predstavlja potpuno različit stil, koji donosi novi nivo dinamizma i senzualnosti u tržište krosovera, kombinujući gornji deo siluete kupea sa izdignutim donjim delom jednog SUV modela.

Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm (hibridna verzija), i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a koji je veoma dobro primljen od strane publike.

Bez obzira na ugao iz koga se posmatra, C-HR kombinuje oštre ivice dragog kamena sa fluidnim površinama, u koje su elegantno integrisani detalji koji kreiraju delikatan balans preciznosti i senzualnosti.

Prednji deo predstavlja dalji razvoj Toyotinog dizajnerskog identiteta pod nazivom Under Priority i Keen Look.

Linije gornjeg dela maske hladnjaka se prelivaju od Toyotinog bedža do agresivnih ekstremiteta u vidu prednjih svetala. Zajedno sa linijama koje se prelivaju od prednjih ka zadnjim točkovima, sve zajedno kreira stil brze skulpture. 

U unutrašnjosti, vozačev deo, koji je potpuno fokusiran na njega, sadrži inovativne detalje i intuitivnu i dostupnu visoku tehnologiju. Mali komandni centar i displej osetljiv na dodir od 8 inča, sadrži redizajniran i unapređen HMI (Human Machine Interface) sa Toyotinim multimedijalnim i navigacionim sistemom i unapređenim mogućnostima povezivanja.

U kombinaciji sa asimetričnom centralnom konzolom, sve komande su vozaču nadomak ruke, a ipak pružaju lak pristup i suvozaču.

Zahvaljujući tome što displej osetljiv na dodir ponosno stoji na vrhu centralne konzole, lepo uklopljen, umesto da je kao kod većine vozila ugrađen u sredinu, gornji deo je tanji što pomaže preglednosti.

Dekorativni elementi su od visoko kvalitetnih „piano black“ ili „satin silver“ ukrasa, dok je pažljivo birana jačina plave boje za osvetljenje instrumenata i iluminaciju komandi, kako bi se održala konstantnost nijanse na različitim površinama, čak i onim jako reflektujućim.

Ponuđen je izbor od tri boje za ovaj izuzetan dizajn unutrašnjosti: tamno siva, kombinacija crne i plave i kombinacija crne i braon.

Nivo opreme po meri najzahtevnijih kupaca 

Odgovarajući na zahteve ciljanih kupaca, C-HR može biti opremljen brojnim dodacima. Kao deo Toyotine posvećenosti takozvanoj demokratizaciji napredne bezbednosne opreme, Toyota Safety Sense® je standardno ponuđen u svim verzijama.

Ovaj skup sistema sadrži napredne sisteme aktivne sigurnosti: Automatsko kočenje kod opasnosti od sudara (Pre Collision System), prepoznavanja pešaka (Pre Collision System with Pedestrian Detection), upozorenje prilikom napuštanja saobraćajne trake (Lane Departure Alert), automatsko prebacivanje dugih i kratkih svetala (Auto High Beam), prepoznavanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist), adaptivni tempomat.

Toyota C-HR je opremljena motorima koji su konstruisani tako da omoguće fluidno i privlačno ponašanje u toku vožnje. To na najbolji način pokazuje verzija samodopunjujućeg hibrida, koja je jedina takva u segmentu, a koja čini vrh ponude.

Ona garantuje uglađenu vožnju bez vibracija. Sa hibridnim pogonom poslednje generacije, C-HR se odlikuje sa CO2 emisijom od svega 82 g/km – što je rekord u ovoj klasi vozila. Ujedno, odlikuje se prosečnom potrošnjom od samo 3,5 l/100 km. 

Sa 90 kW/122KS, ovaj novi hibridni pogon nije samo lakši i efikasniji od prethodnog, već nudi oštrije performanse. Recimo, izmene na motoru su kao rezultat dale termičku efikasnost od 40% – što je rekord za benzinske motore.

Ostali elementi hibridnog sistema su napravljeni tako da budu manji i lakši, a njihov položaj je izmenjen kako bi se omogućilo optimalan raspored, sa ciljem postizanja što nižeg težišta. 

Novi hibridni sistem nudi odziv i dinamičnu vožnju koja je u skladu sa dinamičnom dizajnerskom filozofijom modela C-HR.

C-HR pokreće i novi 1.2 turbo-benzinski motor. Sa 85 kW/116 KS i obrtnim momentom od 185 Nm, ovaj motor emituje 125 g/km CO2 i beleži prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Ovaj motor može da ide u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili kontinuirano varijabilnom transmisijom CVT. Ako se izabere CVT menjač, onda se izbor povećava i na pogon na sva četiri točka – 4x4 ili samo na prednjim točkovima.

Zvuk koncertne dvorane

Pružajući izuzetnu reprodukciju zvuka za jedan krosover iz C segmenta, novi C-HR može biti opremljen sa JBL premium audio-sistemom koji obuhvata 8-kanalnno, 576 Watt stereo pojačalo sa devet zvučnika, uključujući i dva potpuno nova JBL visokotonca.

Inženjeri Toyote i JBL su morali da sarađuju kako bi izbegli da na zvuk loše utiču različiti elementi enterijera, kao što su na primer prozori, stakleni krov i različiti tapacirani elementi, kao i rigidnost strukture koja okružuje svaki zvučnik. 

Duboka analiza kupaca je takođe uzeta u obzir pri načinu na koji su usmereni zvučnici, pre svega u odluci da visokotonci budu pozicionirani unutar A stuba. Osim toga, audio-sistem sadrži i dva 17 cm „sabvufera“ u prednjem delu kabine, dok su zadnji deo okupirali dva 15 cm velika zvučnika i 19 cm „sabvufer“.

Partnerstvo Toyote i JBL počelo je 1996 i od tada se uspešno nastavlja. Kvalitet JBL prepoznaju muzički profesionalci, pa se širom sveta njihov audio-sistemi koriste u brojnim koncertnim salama, događajima i stadionima. Tačnije, JBL se koristi na 80% koncerata, u 70% muzičkih studija i 90% bioskopskih sala sa THX sertifikatom.

Kvalitet je zajednički fokus obe kompanije, koji je za rezultat dao novi, beskompromisni premijum audio-sistem posebno skrojen za C-HR.

Akcijska cena uz naprednu hibridnu tehnologiju i 10 godina bezbrižnosti za hibridnu bateriju. Nova Toyota C-HR uz akcijsku cenu nudi naprednu hibridnu tehnologiju, bogatu opremu i 10 godina bezbrižnosti za hibridnu bateriju. Izaberite vašu idealnu C-HR kombinaciju iz bogate ponude atraktivnih paketa opreme CLUB TECH, CULT TECH i CHIC, za 249€ mesečno.

Proverite ponudu na zvaničnoj Toyota stranici u Srbiji.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/