Na promociji specijalno organizovanoj za medije i saradnike, prisutni su imali priliku da se druže sa poznatom muzičkom zvezdom Anom Nikolić koja se našla u ulozi zaštitnog lica Ipanema za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju u BIH voditeljima programa Ognjenom Amidžićem i Minjom Miletić kao i sa predstavnicima kompanije Carvel, generalnim zastupnikom brendova Ipanema i Rider za tržište Jugoistočne Evrope.
“Na obostrano zadovoljstvo započeli smo saradnju sa našom poznatom muzičkom zvezdom Anom Nikolić, koja će ovog leta biti zaštitno lice brenda Ipanema. Naime, Anina interesovanja za brazilsku muziku i stil koji će uskoro biti sastavni deo njehih novih pesama odgovarili su potpuno konceptu promocije novih modela Ipanema obuće. Verujem da će svi biti zadovoljni novim modelima koji pored vrhunske tehnologije i dizajna ostavljaju prostor kupcu za kreativnost .Jedan par obuće omogućava više kombinacija uz različite trake za sandale i brojne ukrase. Saradnju planiramo da nastavimo i u narednoj godini kada će Ana dizajnirati obuću specijalno za brend Ipanema za tržišta regionakao što su to uradile poznati svetski model Žizel Bundes i muzička zvezda Šakira globalno. Za sada mogu samo da najavim da će deo dizajna koji će krasiti japanke sa potpisom Ane Nikolić 2014. godine biti stihovi njenih poznatih pesama.” izjavio je tom prilikom Miroslav Stanojević”, direktor kompanije Carvel .
Ognjen Amidžić je ugostio Arthura Nogueira ministra ambasade Brazila u Beogradu koji je tom prilikom najavio saradnju Ipaneme i svetskog prvenstva u fudbalu koje će se održati 2014. u Brazilu. Nakon toga Ognjenu se pridružila poznata televizijska voditeljka Minja Miletić koja je ispričala svoje utiske sa Evropske promocije Ipaneme u Istanbulu, poznanstvu i ličnom utisku o Žizel Bundšen. Minja se takođe osvrnula na aktuelne modne trendove napominjajući da su Ipanema japanke neophodan modni detalj svake mlade devojke.
Nakon toga Ognjenu se u emisiji pridružila Ana Nikolić. Kao predstavnica nove generacije žena sa stavom, harizmom i fatalnom pojavom, Ana Nikolić je upotpunila ovaj provod između ostalog i premijernim akustičnim izvođenjem svoje nove pesme.
U susret vrelom letu brend Ipanema predstavio je gostima glamur u letnjoj obući kako za plažu tako i za grad. Svako je mogao da nađe nešto za sebe. Dame su imale priliku da upoznaju i oduševe sa nečim potpuno novim što nam stiže iz Ipaneme, sandalama kojima se na vrlo jednostavan način mogu menjati trakice, što znači da se jedne sandale mogu nositi na više načina. Cvetni dezeni ili uvek aktuelna srca obradovali su dame u trendu koje u njima mogu da budu spremne za svaku situaciju. Takođe, iz Ipanema brenda predstavljena je i ekskluzivna kolekcija letnje obuće Žizel Bundšen, jednog od najpoznatijih svetskih super modela, inspirisana glavnom letnjom pistom za devojke odnosno plažom. U letnjim bojama zalaska sunca i kasnog popodneva Žizel ovom kolekcijom sprovodi eleganciju i pruža osvežavajući momenat svakoj letnjoj kombinaciji.
Svako od gostiju imao je priliku da se uz koktel i zakusku pozabavi kreirajući svoj jedinstveni par japanki, dok im je promo tim brenda Ipanema na licu mesta ostvarivao želje.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti