Kao neko ko postavlja trendove u hotelijerstvu odučili su da odu korak dalje u vizuelnom identitetu i za ovu kampanju angažuju popularnu umetnicu i pevačicu Saru Jo.
Ovaj domaći brend hotela sa ponosom ističe da je Sara bila idealan izbor za ovu kampanju jer dele istu viziju jedinstvenosti. Fotografije donose drugačiji pogled na tradicionalno hotelijerstvo i ukazuju kroz Sarine setove sve asocijacije na hotel: uslužnost, prijateljstvo, dobrodošlicu i najvažnije jedinstveno iskustvo. Takođe, kroz ove vizuale možemo videti ceo uigirani tim koji je tu da pruži jedinstvenu uslugu gostima: od konobara, preko recepcionera, sobarice do menadžera, svi oni koji dočekuju goste i učestvuju u kreiranju truly unique doživljaja.
Kao jedan od vodećih beogradskih kongresnih centara, hotel Mona Plaza se nalazi na mestu gde je nekada postojala prva fabrika čokolade Šonda. Ovaj moderan i industrijski hotel čuva jugoslovensko nasleđe, kao i nasleđe porodice Šonda i time neguje ovu čokoladnu tradiciju.
Danas, Šonda i dalje živi u hotelu Mona Plaza kao mesto gde Beograđani ali i svi gosti iz svih krajeva sveta mogu da uživaju u vrhunskim poslasticama, pre svega čuvenoj Šondinoj Olgi koja predstavlja omaž prvoj i najboljoj čokoladi Jugoslavije.
10 NAJBOLJIH ANTI-AGE NAMIRNICA KOJE BOOSTUJU KOLAGEN: Nakon 40. godine pojačajte njihov unos za mlađu i čvršću kožu
ŠTA JE ZAPRAVO LOŠE U ČESTOJ KUPOVINI NOVE ODEĆE? Black Friday je pravo vreme da preispitate šta kupujete i koga pratite
TRIKOVI UZ KOJE ĆE FRIZURA NAKON FENIRANJA TRAJATI DUŽE: Sačuvajte volumen i gustinu kose i po nekoliko dana
DA LI SE VAŠA LJUBAV GASI? Ovo su 3 faze koje parovi prolaze pred kraj veze ili braka
NOVI BROJ MAGAZINA ELLE PODSEĆA NAS DA JE MIR NAJVAŽNIJA VREDNOST: Pogledajte naslovnicu iza koje stoji Ognjenasi