Kao neko ko postavlja trendove u hotelijerstvu odučili su da odu korak dalje u vizuelnom identitetu i za ovu kampanju angažuju popularnu umetnicu i pevačicu Saru Jo.
Ovaj domaći brend hotela sa ponosom ističe da je Sara bila idealan izbor za ovu kampanju jer dele istu viziju jedinstvenosti. Fotografije donose drugačiji pogled na tradicionalno hotelijerstvo i ukazuju kroz Sarine setove sve asocijacije na hotel: uslužnost, prijateljstvo, dobrodošlicu i najvažnije jedinstveno iskustvo. Takođe, kroz ove vizuale možemo videti ceo uigirani tim koji je tu da pruži jedinstvenu uslugu gostima: od konobara, preko recepcionera, sobarice do menadžera, svi oni koji dočekuju goste i učestvuju u kreiranju truly unique doživljaja.
Kao jedan od vodećih beogradskih kongresnih centara, hotel Mona Plaza se nalazi na mestu gde je nekada postojala prva fabrika čokolade Šonda. Ovaj moderan i industrijski hotel čuva jugoslovensko nasleđe, kao i nasleđe porodice Šonda i time neguje ovu čokoladnu tradiciju.
Danas, Šonda i dalje živi u hotelu Mona Plaza kao mesto gde Beograđani ali i svi gosti iz svih krajeva sveta mogu da uživaju u vrhunskim poslasticama, pre svega čuvenoj Šondinoj Olgi koja predstavlja omaž prvoj i najboljoj čokoladi Jugoslavije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti