Postoji ta viralna mantra koja prethodnih meseci kruži društvenim mrežama, a glasi: samo nežno prema sebi. Čini se da nam je ovaj 21. vek sa svim svojim opsesivnim ambicijama, karijernim težnjama i tenzijama u kome se svaki dan takmičimo u tome ko je bolji, ko lepši, ko uspešniji, postao i više nego naporan. I baš onda kada smo shvatili da je to takmičenje u kome ne želimo ne samo da pobedimo, već ni da učestvujemo, te da je jedino važno biti (i ostati) zdrav i srećan, naučili smo puno značenje gorepomenute fraze.

Biti nežan prema sebi znači osluškivati svoje unutrašnje potrebe. Ne zanemarivati svoj instinkt. Negovati sebe i u dobru u zlu. Provoditi više vremena sa onima koje volimo i koji čine da se osećamo dobro. Provoditi manje vremena u toksičnim odnosima i na poslovima gde ne osećamo da smo u skladu sa svojim vrednostima i svrhom. Znati usporiti. Znati prekršiti pravilo zarad zadovoljstva. Znati oprostiti sebi. Znati udovoljiti sebi. Znati biti sam sa sobom – u miru. I još mnogo toga.

A isto to, u obrnutom smeru, važi i onda kada želimo da budemo nežni prema drugima – osluškivati njihove potrebe, negovati ih i u dobru i u zlu, praštati im... I s vremena na vreme, obradovati ih najnežnijim slatkim zalogajima koji mame osmeh na lice.

Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unapređenu recepturu, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled svojih nežnih kockica. Uz veći udeo kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.

1040x780-dodatno-2.jpg
Milka 

Milka nam ove jeseni donosi još lepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.

„Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International.

Zato ove jeseni budite nežni prema sebi i drugima, i zajedno uživajte u ukusu još kremastije, čokoladnije i nežnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!

02-1040x780.jpg
Milka