Događaj održan na splavu Hot Mess okupio je preko 120 trendsetera, umetnika i modnih influensera, uključujući glumce Jelisavetu Orašanin, Slavena Došla i Jelenu Kosaru, košarkaša Nina Čelebića i influensere Unu Krlić, Anastasiju Grujić i Andriju Jo, koji su bili odeveni u kolekciju Calvin Klein Jeans za proleće 2023.

Calvin Klein pool party (2).JPG
foto: Aleksandar Carević 
Calvin Klein pool party (5).JPG
foto: Aleksandar Carević 

Nino Celebic i Dana Barbara.JPG
foto: Aleksandar Carević 

Gosti su uživali u DJ setu koji je izvela Sara Janković, kao i u nastupu poznatog trap i rap izvođača Nuccija. Sara i Nucci su takođe nosili komade iz prolećne kolekcije Calvin Klein Jeans.

Nucci.JPG
foto: Aleksandar Carević 

Među drugim poznatim gostima bili su i glumica Tamara Radovanović, stilistkinje Vanja Pantin i Kristina Bekvalac kao i manekenka Ljiljana Šoškić.

Calvin Klein pool party (3).JPG
foto: Aleksandar Carević 

Atina Soskic.JPG
foto: Aleksandar Carević 

Calvin Klein pool party (4).JPG
foto: Aleksandar Carević 

Calvin Klein pool party (1).JPG
foto: Aleksandar Carević 

O brendu Calvin Klein:

Calvin Klein je jedan od vodećih svetskih modnih lifestyle brendova sa istorijom hrabrih, nekonformističkih ideala koji utiču na sve što kompanija radi. Osnovan u Njujorku 1968. godine, brend pristupa dizajnu proizvoda i komunikaciji u skladu sa svojom minimalističkom i senzualnom estetikom, stvarajući platno koje nudi neograničenu mogućnost samoizražavanja. Brendovi Calvin Klein - CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear i Calvin Klein Performance - povezani su težnjom i ciljem da svakodnevne esencijalne komade uzdignu na kultni status na globalnom nivou. Proizvodi se zasnivaju na odgovornom dizajnu, vrhunskom kvalitetu i eliminaciji suvišnih detalja. Brend teži jedinstvenim i višedimenzionalnim komadima koji se nose i ostaju relevantni iz sezone u sezonu. Globalna prodaja Calvin Klein proizvoda iznosila je približno 9,3 milijarde dolara u 2022. godini.

Calvin Klein nastavlja da učvršćuje svoju poziciju inovatora u oblasti novih digitalnih platformi i savremenih marketinških kampanja. PVH je preuzeo Calvin Klein 2003. godine i nastavlja sa posvećenim pristupom razvoju brenda i njegovoj globalnoj relevantnosti, prisutnosti i dugoročnom rastu.