Prva šoljica kafe sinonim je za uživanje i laganu pripremu za sve aktivnosti koje nas čekaju u toku dana. Neki kažu da jutranju kafu vole da piju sami, u tišini, a neki, pak, preferiraju da je piju u društvu, u kancelariji, spremajući se za dan koji sledi. Ipak, svi su saglasni da je u središtu omiljenog rituala kafa neodoljivog ukusa i mirisa – tu nema kompromisa.

Odlična vest, posebno za one koji vole da ispijaju šoljicu kafe na radnom mestu, sa kolegama, jeste da je od sada na tržištu novi brend kafe kompanije Knjaz Miloš – Rivolta. Rivolta kafa pripremljena je u srcu Italije, centru kulture kafe, od strane vrsnih italijanskih majstora, a potpuno prilagođena ukusu balkanskih potrošača. Novi brend kafe trenutno je u ponudi internet prodavnice i kroz kanal prodaje Knjaz Miloš Nature, okrenute poslovnim korisnicima, na koje će se Rivolta u inicijalnoj fazi fokusirati, dok će sledeći koraci biti u maloprodaji i ugostiteljskim objektima, gde ćemo takođe moći da uživamo u ukusima nove, prave italijanske kafe.

NEB05736.jpg
Promo 

U kompaniji Knjaz Miloš ističu da se raduju što su sada spremni da uz dobro poznate vode i napitke iz svog portfolija, ponude i svoju kafu, kao i što će se poslovni korisnici širom zemlje razbuđivati uz note Rivolte.

Naš san o kafi traje dugo, a najveća inspiracija svakako dolazi iz savršenog spoja šoljice tople, aromatične kafe i čaše gaziranog, nezamenljivog Knjaza pored. To je priča stara koliko i naš najstariji brend, a mi smo presrećni što smo taj dugo sanjani san sada pretvorili u javu. Želeli smo da ulazak u ovu potpuno novu kategoriju za našu kompaniju bude u velikom stilu, odnosno da proizvod bude najvišeg kvaliteta, kako su potrošači od nas navikli. U pogledu kafe, to znači samo jedno – italijan­sko poreklo, pristup i filozofija u svakom detalju. Na putu od ideje do realizacije pomoglo je to što smo postali deo sistema vodećeg proizvođača pića u centralnoj Evropi, grupe Mattoni 1873, koja inkorporira i italijansku tradiciju vlasnika, porodice Paskvale. Sve neodoljive kombinacije kafe, koje naš portfolio Rivolta kafe u zrnu, Nespresso i Dolce Gusto kapsulama sadrži, pažljivo su pripremljene od strane vrsnih italijanskih majstora, a ipak, u potpunosti prilagođene preferencijama našeg tržišta”, kaže Marija Tošić Milatović, jedna od brend menadžerki koja stoji iza komunikacije novog brenda kafe Rivolta.

NEB05745.jpg
Promo 

U saradnji sa našim italijanskim partnerima, uspeli smo u nameri da duh Italije prenesemo u naše krajeve. Lepota rada u našoj kompaniji je u tome što imamo potpunu slobodu u kreativnom procesu, od ideje do realizacije svakog detalja – ukusa, asortimana, dizajna, a tu slobodu koristimo da kreiramo proizvode u koje verujemo, u potpunosti prilagođene lokalnom tržištu. Rezultat je ponuda Rivolte u kapsulama: Nespresso Classico, Cremoso, Intenso i Forte, dok kapsule Dolce Gusto i kafa u zrnu donose ukuse Cremoso i Intenso. U osnovi svih naših blendova jeste perfektno odležalo zrno, koje stvara potpuni užitak i čini šoljicu Rivolta kafe unikatnim iskustvom, budeći sva čula, pozivajući da zastanemo i duboko u sebi proslavimo lepotu malih stvari, dodaje u razgovoru za Elle Aleksandra Rackov, druga polovina brend tima zaslužnog za pozicioniranje Rivolte.

NEB05194.jpg
Promo 

Rivolta kafa dolazi dakle u dva oblika – kapsulama i zrnu, a na vama je samo da odlučite u kom ćete ukusu danas uživati. Za ljubitelje slabijih i senzitivnijih tonova, pravi izbor su Classico i Cremoso, dok su ljubiteljima jačih i intezivnijih ukusa na raspolaganju Forte i Intenso.

NEB05556.jpg
Promo 

Doživite autentično italijansko iskustvo i prepustite se čarima novog ukusa Rivolta kafe!