Danas je zvanično obeležen početak šestog ciklusa projekta „Zasadi drvo“, koji su pokrenule kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt. Ove godine pod sloganom „ZASADI DRVO – NA KORAK DO MILION“ postavljen je ambiciozan cilj – sadnja dodatnih 200.000 sadnica do kraja aprila 2025. godine, čime bi se dostigla impresivna brojka od milion posađenih stabala.
Početak šestog ciklusa projekta „Zasadi drvo“ obeležen je u Botaničkoj bašti predstavljanjem dosadašnjih rezultata, kao i budućih aktivnosti, u prisustvu partnera i ambasadora projekta, predstavnika diplomatskog kora, poznatih ličnosti i influensera.
Događaj su zvanično otvorile Irena Petrović, direktorka WMG fondacije, i Tanja Kostić, vođa tima za društvenu odgovornost i PR dm Srbija. Gostima su se obratile i ambasadorke projekta, glumica Hristina Popović i tekvondistkinja Aleksandra Perišić, a nakon uvodnih obraćanja uručene su zahvalnice partnerima i pojedincima koji su doprineli realizaciji projekta u prethodnim sezonama.
Kao i dosad, u okviru novog ciklusa projekta „Zasadi drvo“ planirane su raznovrsne aktivnosti koje nastavljaju dosadašnju praksu, kao što su sakupljanje semena, ozelenjavanje gradova i školskih dvorišta širom Srbije, kao i edukativne radionice za najmlađe.
O projektu su govorili predstavnici kompanija WMG i dm drogerie markt: Ana Aleksić, članica uprave WMG, i Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Ana Aleksić, članica uprave kompanije WMG, tim povodom je izjavila:
– Kada smo pokrenuli projekat „Zasadi drvo“, imali smo viziju od minimum milion stabala i ona je delovala potpuno neostvarivo. Tokom godina, projekat se afirmisao kao jedna od ključnih inicijativa za očuvanje životne sredine u Srbiji ne samo naše kompanije već i naših partnera. Ove godine novi ciklus upravo otvaramo sa planom da zasadimo milionitu sadnicu, pet godina nakon početka. „Zasadi drvo“ predstavlja mnogo više od inicijative za sadnju; to je pokret koji okuplja institucije, organizacije i pojedince oko zajedničkog cilja – stvaranje zdravijeg i zelenijeg okruženja za buduće generacije. U WMG kompaniji, koja je lider u oblastima digitalne transformacije i medija, svesni smo odgovornosti kada je reč o pokretanju, sprovođenju i promociji inicijativa u oblasti održivog razvoja i naglašavamo njihov značaj za budućnost, zbog čega je održivost postavljena kao prioritet u svim aspektima poslovanja WMG. Milionita sadnica nije samo broj, ona simbolizuje zajednički trud svih učesnika ovog projekta i predstavlja odraz kolektivnog truda naših partnera i volontera, a njen uticaj daleko prevazilazi puku statistiku. Saradnja sa dm drogerie markt, kao i sa brojnim institucijama, i uključivanje velikog broja građana potvrđuju rastuću važnost ovog projekta, a svaka posađena sadnica predstavlja naš zajednički trud i posvećenost. Verujem da zajedno možemo učiniti da milionita sadnica postane inspiracija za sve nas da aktivno doprinosimo očuvanju prirode. Zahvaljujući ovom projektu ne samo da sadimo drveće već i razvijamo svest o ekološkoj odgovornosti – zaključila je Ana Aleksić.
– Kao kompanija koja svoje poslovanje temelji na društvenoj odgovornosti, ponosni smo što smo 2019. godine započeli inicijativu „Zasadi drvo“. Verujemo da sadnja drveća ne predstavlja samo ekološki čin već i simbol društvene odgovornosti kompanija koje prepoznaju važnost zaštite životne sredine. Ova akcija ukazuje na predanost zajednici i budućim generacijama, pokazujući da velike korporacije mogu igrati ključnu ulogu u očuvanju prirode. Sada, kada se približavamo ostvarenju našeg prvog MILIONA sadnica, osećamo duboku zahvalnost prema svima koji su nas podržali na ovom putu. Naša zajednička posvećenost i trud pokazali su da kada se udruže snage, možemo postići velike stvari – izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Podsetimo, tokom pet ciklusa projekta „Zasadi drvo“, zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je 800.000 sadnica na 400 lokacija širom Srbije. Posebnu pažnju posvetili smo ozelenjavanju gradova. Sadili smo na 27 gradskih lokacija, od toga čak pet u Beogradu, gde je posađeno 6.700 sadnica. Paralelno sa akcijama sadnje, realizovane su brojne druge aktivnosti: prikupljeno je osam tona semena, očišćena je divlja deponija kod Bačke Palanke koja se prostirala na dva hektara i pretvorena u zelenu oazu, gde je zasađeno oko 6.500 sadnica bagrema i sibirskog bresta, oslikana su dva murala na temu ekologije u Beogradu i Čačku. U cilju edukacije i promocije ekološke odgovornosti kao uslova za stvaranje održive budućnosti, organizovano je 45 edukativnih radionica za predškolce, školarce i studente i plasirano više od 2.000 medijskih objava posvećenih ekologiji.
Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt, a uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti