Digitalna marketinška kampanja „Roming priče“ osvojila je prestižnu Kaktus nagradu u kategoriji za influensere, čime je još jednom potvrđena njena kreativnost i inovativnost. Ovo je druga strukovna nagrada za ovu kampanju, nakon što je prethodno osvojila Disrupt nagradu u aprilu 2024. godine.
Kampanja je osmišljena kao emotivan i inspirativan video serijal namenjen društvenim mrežama, sa ciljem da prikaže kako mts roming dodaci pomažu korisnicima da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na udaljenost. Junaci serijala predstavljaju različite situacije u kojima mts roming dodaci olakšavaju komunikaciju i održavanje veza sa porodicom i prijateljima širom sveta. Oni su napustili svoje domove u Španiji, Francuskoj i Kini, naučili srpski jezik i upoznali srpsku tradiciju i kulturu, a nekoliko puta godišnje putuju u svoju rodnu zemlju, koristeći mts roming dodatke za održavanje veza sa Srbijom.
„Ova nagrada je odraz našeg neprestanog truda i posvećenosti da kreiramo sadržaj koji nije samo kreativan, već i rezonuje sa našom publikom. 'Roming priče' su više od digitalne marketing kampanje – one su odraz naše želje da se povežemo sa korisnicima na dubljem nivou, pružajući im vrednost i kvalitetan sadržaj. Posebno smo ponosni što je kampanja, osim što je osvojila srca publike, ostvarila i značajne biznis ciljeve, pokazavši da kreativnost i strategija mogu ići ruku pod ruku sa konkretnim rezultatima“, izjavila je Una Zabunov, šefica Službe za digitalne marketing komunikacije povodom uručenja nagrade.
Ovo je druga godina zaredom da je Telekom Srbija nagrađen na Kaktus festivalu, što predstavlja značajno priznanje za kontinuirani rad i inovacije tima. Posebno je značajno što je ove godine Kaktus festival prvi put imao regionalni karakter, čime je konkurencija bila još veća, a uspeh kampanje „Roming priče“ još značajniji.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti