Do 20. avgusta, svi zainteresovani mogu poslati svoje 3 najbolje dokumentarne fotografije sa ljudima kao akterima, ili svoj video materijal (do pet kadrova, ukupnog trajanja do dva minuta), i na taj način se prijaviti za takmičenje. Fotografije i video materijali primaju se preko lokalne Nokia Facebook stranice www.facebook.com/NokiaSerbia, gde se mogu naći i sva pravila takmičenja.
Pored toga, stručni žiri kojeg predvodi Igor Vuković, direktor fotografije, napraviće uži izbor učesnika koji će biti pozvani da učestvuju u specijalnoj Nokia Pure View radionici i tako se kvalifikuju za drugi krug takmičenja u kojem mogu osvojiti Nokia 808 PureView telefon.
Nokia 808 PureView je prvi smart telefon sa Nokia PureView tehnologijom, koja je osvojila brojna priznanja tokom poslednjeg MWC sajma mobilnih telefona, održanog u Barseloni. Ovaj uređaj poseduje senzor visoke rezolucije, jedinstvenu Carl Zeiss optiku i specijalne Nokia algoritme koji doprinose najboljem iskustvu u pravljenju fotografija i vido sadržaja.
Nokia 808 PureView sadrži veliki foto-senzor, rezolucije 41 megapiksela, Carl Zeiss optiku visokih performansi, kao i najnoviju tehnologiju oversemplinga piksela. Pri strandardnoj rezoluciji, to znači da je moguće optičko uvećanje bez gubitka kvaliteta fotografije i sažimanje informacija od sedam piksela u jedan, čime se dobija neverovatna oštrina fotografija. Pri visokim rezolucijama, ovo znači sposobnost beleženja fotografije i njenog naknadnog zumiranja, ponovnog kadriranja, opsecanja i promene veličine kako bi se prikazao prethodno nedostupan nivo detalja. Ovaj smart telefon zadržava superiorne performanse i pri slabom osvetljenju, a ima i mogućnost da fotografije čuva kao dokumente male veličine, namenjene razmeni putem elektronske pošte, MMS-a i društvenih mreža.
Nokia 808 PureView svakome omogućava pravljenje profesionalnih fotografija, u svim vremenskim uslovima.
O kompaniji Nokia
Nokia je globalni lider u mobilnim komunikacijama čiji su proizvodi sastavni deo života ljudi širom sveta. Svakog dana, više od 1.3 milijarde ljudi koristi svoje Nokia uređaje da bi sačuvalo i razmenilo svoja iskustva, pristupilo informacijama, pronašlo svoj put ili jednostavno razgovarali jedni sa drugima. Tehnološke i dizajnerske invoacije kompanije Nokia napravile su ovaj brend jednim od najprepoznatljivijih na svetu. Za više informacija , posetite stranicu www.nokia.rs
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti