Kao deo osveženja programa, E! pokreće nove ekskluzivne programe kao što su „Opening Act“, Emijem nagrađenog producenta, Najdžela Litgoua, sa zvezdama poput Roda Stjuarta i Niki Minaj; dokumentarno-rijaliti program „Married to Jonas“ sa Kevinom Džonasom, članom Gremijem nagrađene grupe Jonas Braders i njegovom ženom Dani; ali nastavlja i sa omiljenim formatima, krakterističnim za E!: „Uživo sa crvenog tepiha“, duplomdozom „Fešn polisa“, rijaitijima „Ice Loves Coco“, Kardašijanima, „Mrs Eastwood&Company“ i ostalim poznatim i obožavanim licima.
Evolucija E! brenda uključuje i popularni međunarodni portal eonline.com. Nakon najuspešnije godine do sada i sa prosekom od 15.000.000 posetilaca širom sveta, stranica je proširena, vizuelno osvežena i prilagođena tabletima
Dolazi "Pop of Culture"
Nakon predstavljanja novog izgleda u Severnoj Americi, televizija E! Entertainment osvežila je svoj logo, onlajn izgled i slogan u Srbiji i svetu.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti