Carmen Dell'Orefice krasi novu naslovnu stranu magazina New You u savršeno elegantnom all black autfitu, dopunjenom biserima i šarmantnim osmehom. A iako je Dell'Orefice prošle godine izjavila da se „i dalje trudi da shvati kako se radi ovaj posao“, uprkos sedamdeset godina dugoj karijeri u modnoj industriji, ova odvažna naslovna strana potvrđuje da je seniorka i te kako savladala tajne zanata.
A ono što je najzanimljivije je činjenica da ova dama nikad nije bila zaposlenija nego poslednjih godina.
„Snimila sam više naslovnih strana u poslednjih 25 godina nego u čitavoj karijeri“, rekla je ona. „Danas sam na teritoriji koju industrija ne smatra važnom: u godinama sam i imam sedu kosu. Polako, ipak, počela sam da zauzimam tu teritoriju, malo po malo, jer sam branila svoje godine.“
Da se trendovi menjaju, potvrđuje sve više kampanja u proteklom periodu koje izlaze iz uobičajenih mlada-i-mršava standarda, već angažuju modele različite građe i godina. Celine je, na primer, nedavno angažovao Joan Didion (80), legendarnu američku spisateljicu i novinarku, za zaštitno lice prolećne kampanje, dokIris Apfel i dalje važi za jednu od najkul osoba is sveta mode.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti