Topla Australija pravi je rasadnik fantastičnih kreatora koji se bave garderobom za tople dane, a među njima je i Camilla Franks koja je pre desetak godina stvorila marku usmerenu isključivo na izradu kaftana i programa za plažu. Njeni kaftani neobični su, ludi i upadljivi i svi ih obožavaju!
Biće vam jasno kad vam kažemo da su se na listu njenih klijenata upisale Olivia Palermo i Beyoncé (na svom putu u Kambodžu nosila je isključivo Camilla odeću).
Franskova je svoj prvi butik otvorila na čuvenoj Bondi plaži, a od tada se trudi da u svoje modele utka inspiraciju živopisnim Sidnejom kombinujući australijske uticaje sa koloritom Indije i Maroka. Neodoljive letnje kombinacije!
Mara Hoffman netipična je njujorška dizajnerka koja je prošla školu Parsons. Umesto svedenih elegantnih krojeva za kakve su se opredelile njene kolege diplomci, Mara je počela da izrađuje kreacije obojene tie-dye i batik tehnikom. A 2008. godine lansirala je liniju kupaćih kostima, koja se za par godina nametnula kao nezaobilazna u koferima svetskih trendseterki. Hoffmanova je postala prepoznatljiva po odvažnoj igri sa printovima i bojama: astečki motivi, geometrija, prugice, palme... Sve te naizgled različite i nespojive elemente Mara lako prevodi u it komade leta.
Nekadašnja balerina, Poljakinja Marysia Dobrzanska Reeves, 2009. godine osnovala je brend inspirisan ležernim životom pored bazena. Spojila je trendi printove i krojeve koje je zatim izvela u vrhunskim tkaninama. Ne samo da je pokazala zavidan talenat kada je reč o izradi kupaćih kostima, već je široj publici uspela da se nametne pametno koristeći kanale promocije putem društvenih mreža. Sve viđenije blogerke se kunu u njene neobične bikinije sa cik-cak ivicama. Aimee Song, Nicole Warne, Olivia Lopez samo su neke od online devojaka koje rado nose Marysia kreacije.
Šta se dobija kada se udruže dve sestre od kojih se jedna profesionalno bavila surfovanjem, dok je druga proputovala svet? Sjajan brend kupaćih kostima, naravno! Oleema i Kalani Miller su devojke koje stoje iza potpisa Mikoh. Radi se o liniji kupaćih kostima koji već na prvi pogled otkrivaju da li pripadate trendi plemenu.
Odlikuju ih tanke tračice koje se ukrštaju na leđima ili bokovima. Odličan izbor za one koji se osećaju sjajno u svom telu. Mikoh bikiniji nemilosrdno otkrivaju jeste li vežbale prošle zime, a pravi su izazov i za sve dame koje bi da srede svoju liniju.
Šerif i višnjica je brend sunčanih naočara iza koje se krije zbilja zanimljiva priča, kako osnivač Mauro Massarotto kaže, naočare su namenjene sheriffima – frajerima i cherries – frajericama. Sve je krenulo iz susedne Hrvatske, a danas je ova marka poznata u čitavom svetu. Morski đir i euforija odmora osnovna su inspiracija, a modeli stižu u najneverovatnijim kombinacijama boja i uzoraka. Od bubble ružičaste, do beskrajno kul leopard uzorka.
Priča kaže ovako: mladi australijski par preselio se u Hongkong gde su skoro bankrotirali kad su izgubili posao. Pozajmili su novac od prijatelja i odvažili se da pokrenu mali e-retail biznis sa bikinijima. Prve godine poslovanja zaradili su pet miliona dolara, a sledeće čak 25! Tajno oružje ove marke bio je Instagram (trenutno ih prati 2,3 miliona ljudi), u jednom momentu feed je bio preplavljen devojkama koje su nosile bikinije neobičnog izgleda. Sve blogerke su poludele, a kad su se oduševljenoj masi sa svojim Trinagl fotkama pridružile i Beyoncé i Kendall Jenner bilo je jasno da je reč o pravoj letnjoj pomami! Triangl kupaći kostimi izrađeni su od neoprena i stižu u jarkim bojama sa crnim detaljima. Jednostavan recept za uspeh!
Tekst: Jelena Karakaš
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti