Četrdesetšestogodišnja glumica, koja ovih dana očekuje premijeru najnovijeg filma "Carol" pojavila se na specijalnoj gali koja je održana u njujorškom Museum of Modern Art, daleko poznatijem pod imenom MOMA.
Australijska zvezda koja u pomenutom filmu glumi udatu, dobrostojeću ženu koja se zaljubljuje u prodavačicu parfema jednog shopping malla ( igra je Rooney Mara) je bila zvezda večeri kojom je obeležena osma po redu humanitarna gala koju organizuje slavni muzej.
Oskarovka i jedna od najboljih glumica današnjice je blistala u dramatičnoj i glamuroznoj haljini od čipke i svile, zatvorenog dekoltea.
Delikatna čipkana haljina asimetričnih ivica, prepuna sitnog srebrnog veza je otmenoj, kratkoj haljini od krep svile pune nabora dala jednu haute couture notu. Međutim, kompletna kombinacija sigurno ne bi ostavila tako snažan utisak da je Cate nije nadogradila elegantnim špicastim salonkama crne boje i futurističkim bobom!
Upravo taj beauty momenat je zaokružio ceo stajling kojim je Cate dokazala da je još uvek dama koja glamur nosi na najbolji mogući način!
Dok je napred izgledalo kao da je Cate kosu stilizovala u niski, elegantni rep, sve sa pramenovima koji su pušteni da padaju slobodno na desnu stranu, zadnji deo je otkrio da je glumica svoju polukratku kosu zalizala ka desnom uvetu u malu, sjajno oblikovanu punđu iz koje je ravno isfeniran deo pušten da pada sa strane.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti