Naime, studija koju je The NPD Group obavila nedavno u formi kratkog istraživanja, je otkrila da je Rihanna najjači magnet za prodaju od poznatih!
Ona je osoba koja će najpre od svih celebrityja prodati nešto na svetu. Rihanna ima tu moć da vas ubedi da kupite neku stvar, bez razmišljanja, čak iako vam možda nikada neće ni trebati.
A zašto je to tako? Jer, Riri ima armiju fanova i slebdenika koji imaju daleko više interesovanja za modu i brendove nego bilo koja druga celebrity osoba, pa samim tim, kad ona reklamira neki proizvod, taj proizvod ima 3.7 puta više mogućnosti da postane BIG, nego kada ga reklamira neka druga osoba.
Na drugom mestu je očekivano queen Bey, zatim ( neočekivano) Ne-Yo, potom Usher i Wiz Khalifa.
Studija je takođe pokazala kako bi Rihannini fanovi lično najviše voleli da u svom auto parku imaju Jeep, pa nemojte da vas začudi ako se Riri uskoro pojavi u nekoj reklami za ovu automobilisku marku.
Jedna studija koja je urađena uporedo je ipak pokazala da se Rihanni opasno približila jedna nova mlada dama: Taylor Swift.
Ovu studija je obavila marketinška istraživačka kompanija, Repucom, koja je fokusirana na sponzorstvo muzike. Njihovo istraživanje je otkrilo da mlađe generacije u Americi poput Taylor, Justina Bibiera i Selene Gomez, polako preuzimaju primat od Justina Timberlake, Lady Gage, Katy Perry i Beyonce.
Rihanna je ipak još nedodirljiva, ali to je možda jer je svet nestrpljiv da čuje najnoviji album pop kraljice - ANTI.
Zato, ako ste kompanija koja želi da sponzoriše neku muzičku turneju, savet ove kompanije je da sponzoriše Taylor, ali ako ste automobilska kompanija, onda se pre opredelite za Rihannu.
Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti