Kao da nije dovoljno što možete da birate od kog vrhunskog kreatora ćete poneti haljinu, od koga cipele, a od koje prestižnog dizajnerskog brenda nakit, već za to dobijate i novac.

Naravno, ništa od toga vi čak ni ne tražite, već pre no što počne sezona nagrada, a to je uglavnom početkom godine, kao i negde sredinom, dobijate pozive od različitih modnih kuća i oni vam predlažu odevnu kombinaciju.

Dok se neke kreiraju baš za određenu osobu u skladu sa njenim stilom, izgledom, harizmom.

To su uglavnom najveća holivudska imena i upravo za njih rezervisane su i vrtoglave cifre koje dobijaju od modne kuće, ne bi li ponele baš njihov model i predstavile ga na ovaj način.

Međutim, vrlo dobro prolaze i njihovi stilisti.

Verovatno je vrlo teško odlučiti da li izabrati Chanel haljinu iz poslednje kolekcije ili možda onu Diorovu, naročito sa kojim cipelama je upariti da li iz iste modne kuće ili neke druge, a da ne pominjemo kolike muke predstavlja odluka o odgovarajućoj frizuri i šminki koju treba poneti uz ovu toaletu.

Nije lako izabrati sve ovo sam, ipak nismo uvereni da je neophodno nekome platiti više desetina hiljada dolara da modnu kombinaciju izabere za vas.

Tako da stilista neke holivudske zvezde od modne kuće može dobiti iznos od 25 do 50.000 dolara, ukoliko izabere baš njihovu toaletu.

Dok osoba koja je nosi, u zavisnoti od njenog imena to jest koliko je poznata i medijski eksponirana, samo za jedno nošenje haljine određenog brenda dobija sumu od 65 do 160.000 dolara.

Mada je većina nas običnih smrtnika šokirana ovim visokim ciframa za to postoji legitimno objašnjenje.

Reklame u časopisima, na televiziji, internet portalima imaju takođe svoju cenu i one na godišnjem nivou takođe mogu biti izuzetno vrtoglave, a modni svet velikih brendova vrlo dobro je upoznat sa tim stanjem, kao i njihovi advertajzing timovi.

Kada se sve sabere, publicitet koji dobijaju kada se jedna Nicole Kidman ili Scarlett Johansson pojave na crvenom tepihu u toaletama sa njihovim potpisom, uglavnom je isplativ.

Naročito kada su u pitanju ceremonije poput Oskara, Zlatnog Globusa, festivala u Kanu, jer to su događaji koji će medijski prenosti ceo svet, danima!

Na kraju krajeva, Brandon Maxwell (stilista Lady Gage) i još jedno, možda i legitimno objašnjenje za ovakvo stanje stvari.

"Da, sve je uvijeno u novac. Ovo je Holivud, a ne crkva."

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/