1. Brend: Bulka
Nina Bogosavljev
Nastao u Beogradu, od strane modne dizajnerke i kostimografkinje Nine Bogosavljev, brend BULKA je inspirisan svetskom kulturnom baštinom, sa posebnim osvrtom na srpsku kulturu i tradiciju. Svaki komad je ručno izrađen sa puno ljubavi od vrhunskih prirodnih materijala za posebnu udobnost (svila, vuna, pamuk, viskoza, kašmir i kombinacija istih), a svi proizvodi se izrađuju u Srbiji, u malim zanatskim radionicama, i što samim tim pordržavamo stare zanate. Zaštitni znak ovog nesvakidašnjeg brenda je kaftan, neobičan odevni predmet izvučen iz starih srpskih nošnji i transponovan u današnje vreme. Svaki komad je unikatan i vrhunski sašiven. Kako nam sama Nina kaže: “Brend Bulka, koji je nastao u Beogradu pre četiri godine nastavlja da raste, cveta, uživa i živi svoj život”. Za Elle devojke je pripremila specijalno osmišljena tri poklona, a u pitanju su scrunchie gumice koje su se na velika vrata vratile ponovo u modu, cegeri sa logoom Bulka i pozlaćene narukvice. Nina nam je ovom prilikom istakla da joj je želja bila da čitateljke mogu da osete tu ljubav koja se nalazi u svakom Bulka komadu koji je ponosno custom-made proizveden u Srbiji.
2. Brend: SANIA
Sonja Radumilo
Ona je svemir u ekstatičnom kretanju. SANIA stvara jedinstven i upečatljiv ručno izrađen nakit, crpeći inspiraciju iz širokog spektra uticaja i iskustava sa željom da predstavi umetnika i muzu u svima nama. Brend predstavlja univerzum, stvaraoce, umetnike, muze, majke, decu, ljubavnike i prijatelje. Ovaj jedinstveni hand made nakit donosi osećaj neba, duha, sunca, meseca i zvezda u svom izvrsnom izboru ogrlica, narukvica, minđuša za žene i nakita za muškarce. Iza brenda SANIA stoji Sanja Radumilo, osnivač i vlasnica, koja se bavi ručnom izradom nakita od plemenitih metala, poludragog kamena, srebra, inoksa, kože. Sanja je u kratkom razgovoru za Elle istakla da je njima uvek žena na umu - njena lepota, njena hrabrost i sve ono što ona podrazumeva.
Za Elle šesnesti rođendan su odabrali da vas daruju sa komadima koji su nosivi iz njihove kolekcije narukvica, ogrlica i minđuša, a sa odabranim hand-made komadima ponećete zaista kvalitetne komade koji će oslikavati ručni rad koji potiče sa naših lokalnih prostora.
3. Brend: Andreja Đoković Designer
Andreja Đoković
Ona je stilistkinja i dizajnerka sa idejom da srca svojih klijenata osvoji unikatnim i personalizovanim komadima odeće. Njeni modeli su izrađeni od najkvalitetnijih materijala, zanimljivih printova, autentičnog dizajna, a uvek su i inspirativno predstavljeni javnosti. Brend je nastao kao zamisao da svi oni koji ponesu ove kreatorske komade izraze kako svoju specifičnost, tako i ličnost. Pravi opis za ovaj brend je urbani stil visoko pozicioniran u svetu mode. Svaka kolekcija ima svoju priču i temu koja se predstavlja u najvećim metropolama poput Milana i Pariza, a dočarava ulični duh svakodnevnice na jedan inovativan i futuristički način, sa dozom visoke mode koje sada mogu da ponesu i naše dame. Svaki komad prevashodno je stvoren sa puno ljubavi prema modi i kreiranju. Andreja je za Elle rođendan kao poklone pripremila kupaće kostime čija sezona tek počinje. Oni su jednostavnog dizajna, jednobojnog kolorita, i kao što Andreja ističe: “Mislim da će svakoj čitateljki stajati jako lepo, to je bila moja ideja.”
4. Brend: Mina Cvetinović
Mina Cvetinović
Koncept mog dizajna zasnovan je na izboru. Multifunkionalna odeća je obavezan deo mojih kolekcija, jer je to način da kupcima dam slobodu izbora kako će prilagoditi odeću svojim potrebama. Kolekciju “Power of choice", kreirala je faministkinja, a dizajnirana je za neustrašive, pametne i rođene sa stilom. “Lepota je u raznolikosti, kao dizajneru moj izazov nije da to promenim u ljudima, već da to prihvatim i upotpunim sa stilom. Nema ništa moćnije od izbora! Žene u mojoj porodici su me inspirisale za ovaj koncept, jer sve imamo različite oblike tela, veličine, ali imamo sličan stil. Zahvaljujući mom dizajnu (prilagođavanju dužine, veličine struka i volumena) možemo da nosimo istu odeću na mnogo različitih načina! Umetnost je pronalaženje novih rešenja sa osnovnim elementima dizajna.” Interesantno je da je Mina svoj prvi dizajn napravila sa tri godine i to je bila venčanica za njen rođendan. Svoj brend potpisujem pod njenim imenom i on je zvanično nastao 2016. godine, kada je bilo i njeno prvo predstavljanje na Belgrade Fashion week-u na reviji Be Future. Mina je za sve Elle dame osmislila dva custom-made poklona i kako sama naglašava: “Sigurnost mislim da treba da nam, u ovo vreme, bude svima na prvom mestu. Zato i jesam predložila dva poklona, to su maskica i noteback torba. Takođe, te torbice su sa dva lica, što kombinovanje uz razne stajlinge čini mnogo lakšim i mislim da to treba raditi sa stilom.”
5. Brend: Atma Atelier
Aleksandra Ilić
Atma Atelier je nastala u cilju povezivanja i izražavanja istinskog “Ja” kroz odevne predmete. Sama reč Atma znači osobenost, jedinka, a kreacije su prilagođene modernoj ženi koja u njima može da pokaže svoju pravu prirodu, kao i svoju osobenost. Naš način razmišljanja je da model pronalazi put do osobe koja ume da ga ponese. Iza brenda stoji dizajnerka Aleksandra Ilić koja za svoj mladi brend ATMA kaže da u moru unificiranih i konfekcijskih stvari, došla je na ideju da unese deo duše ili osobenosti u garderobu koju pravi. Za Elle rođendan je pripremila kao poklon mini-suknjice koje su univerzalne veličine, a postoje u četiri dezena. Aleksandra svojim specijalno osmišljenim poklonom poručuje: “Želim da prenesem čitateljkama da je divno da prate modu i da mogu da personalizuju to kroz garderobu koju ja pravim. Znači, ujedno može da bude i moderna, i personalizovana, i stilizovana, i sve u jednom.”
Pratite elle.rs i našu Instagram stranicu i saznajte ovih dana koje još priče stoje iza specijalno osmišljenih poklona za Elle rođendan broj koji je u prodaji od 22. aprila!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti