Za 2016. godinu i zvezdu svog najnovijeg kalendara, italijanski proizvođač pića Campari odabrao je holivudsku zvezdu i jednu od najseksepilnijih žena na svetu, Kate Hudson, koja je na mestu zaštitnog lica nasledila dugu plejadu zvučnih imena kao što su Eva Green, Penelope Cruz, Salma Hayek i Jessica Alba.
Kampanja nosi naziv ‘BitterSweet kampanja’, a posvećena je proslavljanju jedinstvenog, intrigantnog i bogatog gorko-slatkog Campari ukusa. Ovogodišnji kalendar koristi uzbuđenje i euforiju oko američkih izbora, tražeći od ljudi da zauzmu stav o tome sa kojom se stranom ovog klasičnog aperitiva više identifikuju - gorkom (bitter) ili slatkom (sweet), a finalni rezultati će biti objavljeni na sam dan izbora, 1. marta 2016 godine.
Svih 13 fotografija koje je radio međunarodno priznati modni fotograf Michelangelo di Battista, prikazuju sjedinjavanje i otelovljenje dve duše Campari-a u ličnosti Kejt Hadson. Ona igra ulogu dva kandidata u izbornoj trci - jednog koji promoviše očaravajuću gorčinu, nasuprot drugom koji zastupa suptilniju, intrigantnu slatku stranu.
“Ovaj projekat je mnogo više od stvaranja dobrog kalendara. To je kreativni proces koji razvija jednu sjajnu priču. Ovogodišnja tema traži od ljudi da zauzmu stav u skladu sa svojim uverenjima, a u tome leži veoma moćna poruka.”
Campari kalendar se štampa u samo 9,999 primeraka i neće biti dostupan u prodaji, ali će biti uručen prijateljima Campari brenda širom sveta.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti