Maria Grazia Chiuri upisala je svoje ime u modnu istoriju onog trenutka kada je postala kreativni direktor Diora, ali ne samo zbog toga što na ovoj poziciji prvi put za 70 godina našla žena, već i zbog toga što je prva kolekcija koju je predstavila pod imenom ove velike modne kuće, izazvala ovacije širom sveta.

Silueta Dior žene izmenjena je, postajala je svedenenija, ali i dalje vrlo ženstvena, vrlo damska i vrlo šik - u tako pariskom stilu, kako drugačije.

Međutim, ono što je zaista izazvalo ovacije u prvi mah je zapravo šokiralo publiku, u pitanju su bile feminističke i women power poruke ispisane na majicama.

Jedna od njih se posebno istakla, to je dakako ona sa natpisom We Should All Be Feminists, koja naziv nosi prema knjizi čuvene nigerijske spisateljice Chimamanda Ngozi Adichie, a koja se bavi problemima žena i njihovih prava u Africi.

Da su žene razumele na šta cilja Maria Grazia Chiuri, bilo je jasno vrlo brzo. Samo nekoliko dana nakon revije, poznate dame počele su u javnosti da se pojavljuju upravo sa ovom majicom, prva od njih bila je Rihanna, potom Natalie Portman i Jennifer Hudson.

Trendu su se priključile vodeće IT devojke i modne blogerke, a ubzo smo ovaj natpis mogli videti i na street style izdanjima tokom Nedelje mode u Njujorku, Londonu, Milanu i Parizu.

Ovako, sada već čuvenu The Dior majicu, nose trendseterke širom sveta:

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/