U Macy’s Century City prodavnici u Kaliforniji biće izloženi neki od pevačicinih najpoznatijih kostima. Madonna je sama izabrala osam omiljenih odevnih komada iz svoje ogromne arhive kostima i nekih privatnih kolekcija uključujući i čuveni Jean Paul Gaultier legendarni korset koji kraljica popa nosila tokom Blonde Ambition turneje, kao i njena Like A Virgin venčanica koju je nosila na dodeli MTV VMA 1984. godine.

Uz modele na izložbi, biće predstavljena i najnovija kolekcija linije Material Girl koju je kreirala Madonna zajedno sa svojom ćerkom Lourdes.

„Pop-up izložba u Macy’s-u savršeno predstavlja inspiraciju i duh Material Girl linije i mojim fanovima će dati sjajnu priliku da vide kako je moj stil evoluirao tokom godina“, rekla je Madonna.

Kustos i stilista jedne od postavki na izložbi bila je Arianne Phillips koja je godinama sarađivala, u kreativnom smislu, sa muzičkom ikonom.

„Moda nikada više nije bila ista nakon Madonnine pojave. Smelo i nemilosrdno, šaljivo i šokantno, uvek čekamo novi izazov koji pred nas postavlja Madonna, a koji nas tera da promislimo modu. Madonna je svete haljine koristila kao venčanice i religijskim ukrasima menjala kontekst“, rekla je Phillips, dodajući da je Like a Virgin venčanica najšokantniji, najslobodniji i najuticajniji momenat u istoriji mode i pop kulture.

Inače, trenutno u Lajpcigu traje izložba „Starker Auftritt: Experimentelles Schuh Design“ u Grassi muzeju na kojoj se, između ostalog, mogu videti i „Just married“ cipele koje je dizajnirala Sanemiko (Sanem Sevgen) kao i cipele „Angora“ koju su, za Madonnu, dizajnirali Minna Parikka i Jani Leinonen. Na izložbi je predstavljeno 200 pari cipela, a mnoge od njih su bile dizajnirane za celebrity ličnosti. Izložba cipela će biti otvorena do 28. septembra 2013.