Iako Wimbledon počinje sledeće nedelje, Maria Sharapova odlučila je da uzme predah od tenisa kako bi u londonskoj robnoj kući Selfridge predstavila svoju liniju bombona “Sugarpova” koju je pokrenula u SAD-u prošlog leta.

Teniserka, čiji je godišnji prihod 28 miliona dolara prema Forbesu, u kompaniju Sugarpova uložila je oko 500.000 dolara. Kolekcija se sastoji od 12 slatkiša različitih ukusa i oblika koji predstavljaju razne strane teniserke od seksi, luckaste do smele i sportske. Bombone koštaju od 4.99 do 5.99 dolara i imaju oblik poput usana, cipela i malih okruglih loptica...

- Želela bih da proširim svoj biznis na kozmetičku i modnu industriju. Volela bih to jer sam oduvek imala smisla za modu. U modi nema pravila, to je ono što je čini zabavnom. Moj dnevni stil je prilično ležeran dok je, celokupno gledajući, prilično elegantan. Puno pažnje posvećujem detaljima na odeći, a veoma su bitni materijal i kroj - otkrila je nedavno Ruskinja. 

Sharapova je prošle godine priznala da je veliki “fan” slatkiša.

- Zbog tenisa i posla putujem po celom svetu i priznajem da volim slatkiše. S obzirom da nisam pronašla ono što sam želela na tržištu odlučila sam da stvorim slatkiš kakav žele devojke poput mene - rekla je.