Američka pevačica, muza Tiscieve prolećne kampanje je ubeđena da su muzičari nepresušna inspiracija modnih dizajnera jer imaju istu kreativnu viziju i stalo im je da se umetnički povežu sa ostalim umetnicima.
Neo-soul pevačica smatra da je prava stvar odluka velikih modnih kuća koje su odlučile u poslednje vreme da sarađuju s umetnicima. Podsetimo se: Lady Gaga je glavno lice brenda Versace, a Miley Cyrus je uveličala prolećnu kampanju Marca Jacobsa.
Erykah je u intervju za V magazin istakla da su ove saradnje refleksija duboke, istinske konekcije koja postoji između dizajnera i muzičara.
"Mislim da smo jedni drugima nepresušna inspiracija, pokretač, pogotovo onima koji su u ovom poslu već godinama. Kada vidim rezultat odluka koje su doneli Riccardo i Donatella, znam da je to potvrda koliko utičemo i oblikujemo jedni druge. Moja pesma je usko povezana sa Riccardovom kreacijom, samo što ja pevam o svojim kreativnim vizijama, a on kreira odeću. Vizualno pokreće muziku, ritam, a muzika dalje pokreće modu, pokret.“
Erykah je u kampanji za Givenchy fotografisao duo Mert & Marcus i čim su se pojavile prve fotografije, ni ona, kao ni Riccardo nisu mogli da sakriju sreću zbog zajedničke saradnje.
"Ona modelima daje neverovatnu moć, stav. Bio sam vrlo impresioniran fotkama. Neke poznate osobe pristanu da se pojave samo zbog pra, ali ja radim samo sa ljudima koje volim i koje cenim. Ljudima koji značajno doprinose svetu ubijajući se od posla da bi preneli svoju viziju.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti